2007年9月17日 星期一

重量級盲曹

九月十六日,我們再一次踏足老友記釣魚場。好不幸地,今次我竟然一條魚毛都釣唔到,我都不能解釋。

眼見左右旁邊的人都不斷上魚,但我的浮波依然沒有動靜。吞拿大王和爸爸的沉底釣組也未能引誘到魚魚呢!

我就這樣呆等了八個小時...

後來爸爸才中到一條四斤的盲曹,這是我們釣到最巨型的盲曹。


睇下...呢個角度仲巨型...巨型得有d可怕~~~

假三刀-->細鱗是吞拿大王上的...

最後魚穫:四斤盲曹、兩條紅鮋、假三刀和大牙點....


最後攞走以下的五斤魚穫...盲曹先生就放生了~~~~



5 則留言:

  1. 釣魚魚係幾重要,但係釣唔到魚的時候,我地要諗下有什麼原因,要try下不同的釣組and 方法,如果重係唔得,就真係要怪一下luck啦!唔駛灰心...今次唔得下次lo...

    回覆刪除
  2. 其實個度幾多魚種。間唔中有d好巨型o既魚出現...

    回覆刪除
  3. 但係鴨仔坑d魚仲勁喎~~差唔多中親都3斤以上~ http://hk.myblog.yahoo.com/ming223fishing/article?mid=527&fid=6

    回覆刪除
  4. 下次試下鴨仔坑先

    回覆刪除