2007年9月19日 星期三

博多天神拉麵



去過了兩次東京。每次也會到位於新宿歌舞伎町的「博多天神」拉麵店。


這裡像一家快餐店(其實在日本拉麵店也是一個人流很高的地方,快來快走般的),也有自助加醬油和配料。


這裡的員工很親切和有禮貌,好像返到屋企一樣。他們見我影相,為主動替我拍照。門口的博多天神招牌豬也任我們影。最好笑就是貼著「可供拍照」字眼呢!


下面就是配料和醬油自由配搭。



最地道的「义燒拉麵」,價值大約500yen (即約$35)。豬骨湯底好濃好鮮味好正...一定會飲埋d湯...


麵條幼細有彈性。由於是開放式的廚房,所以我們會看到一個熬豬骨湯的機器,真的是正副其實的豬骨湯底。


今年的東京之旅,短短五日四夜的行程,我已經吃了兩碗~~~一定要介紹給大家~~~



正門的外面



餐牌~~


你睇~~你位叔叔係咪好nice呢~~~




博多天神 一番街店
新宿区歌舞伎町1-23-12 第一桑原ビル1F
11:00~4:00 無休


另有一家分店也是在歌舞伎町內

博多天神 歌舞伎町店
新宿区歌舞伎町1-11-1 中野ビル1F
11:00~4:00 無休
 


7 則留言:

  1. 日本o既拉麵真係正~~~ o係香港真係食唔番o個種味道......

    回覆刪除
  2. 攪到我好想去日本試食...........!!!!!

    回覆刪除
  3. 係呀...真係好味到...睇見張相已經諗返起d味~~~

    回覆刪除
  4. 冇再講啦 愛拍照的女孩 ,我流緊口水啦.........

    回覆刪除
  5. 妳琴晚係咪去咗 fit魷 呢????????????

    回覆刪除
  6. 唔知你知唔知呢?涉谷都有幾間呀!不過都係開係D巷仔度
    我都好卦住博多天神呀,好想好想食,一諗起就肚餓
     

    回覆刪除
  7. 你相入面幾碗都唔係佢最RODINARY既'RAMEN',所以如果無記錯,都唔係500YEN嫁喎
    我記得500YEN既係得兩塊义燒,同埋無蛋嫁喎~~唔通新宿個間D配料唔一樣?

    回覆刪除