2010年12月10日 星期五

NIGHT PHOTOGRAPHY LESSON@尖沙咀

大家可能已經遺忘了我,我其實好似以前一樣,好多事情想SHARE。台中之旅,之前的台北和再之前的華東之旅都無寫BLOG,真的.........下一站沖澠的機票都已經買了,但還未PLAN行程呢!


其實自幾個月前,我就開始學攝影,學下怎樣操作我的單反機。這幾個月都影了很多相,有機會再同大家分享。


前兩天,我們班同學就一起去了尖沙咀影夜景。


趁新鮮,放幾張我認為看落去幾舒服的幾張相給大家看看。


我幾鍾意以下這一張。平鋪直敘影夜景可能太單調,所以製造一些動感....





第一次影幻彩詠香江。香港的夜景真美呀!





這幅就暗少少,其實應該怎樣影那些激光會靚一點呢?





還有來一個海港城下的腳架鎮,好壯觀呢!





全OUT FOCUS都有點點味道呢!





下次再分享多些照片給大家看看啦!


2 則留言:

  1. 你學影相呀, 禾好多貓卜友都中咗攝影毒, 仲毒癮好深添

    回覆刪除
  2. 影得唔錯.
    [版主回覆07/19/2012 10:15:09]哈哈...多謝鼓勵!

    回覆刪除