2010年12月8日 星期三

大日子當日的28座VAN BOOKED @孖一世

望返個月曆,離大日子仲有三個月。超緊張,緊張到有一兩晚訓唔到,所以朝早起身迫自己寫個工作清單出黎...

大王一早話結婚的主婚車問朋友借,經過我問完又問,問完又再問,大王話叫我唔駛理主婚車,咁我就去睇下當日接送親友和兄弟姊妹的VAN啦!

見到BLOG友已經搵了好多間租車公司的WEBSITE,VERY GOOD!我就在裡面選啦!





































偉邦
銀禧
軒武
Empire Carrental
力天
孖一世
Dream Wedding
康德校車
藍天
誠信
捷達
囍悅花車
Avis
金譽客運
安濤汽車
長長久久
寶安旅運    


找了幾間去問問價,由於我只係BOOK VAN,沒有連主婚車去BOOK,所以都不是每一間都有個好優惠價。

只有孖一世租車公司 COUPLED FOR LIFE的價錢最吸引。我給了一個基本的路線行程給FRANKIE去報價。

我心目中想租用6小時或8小時,視乎註冊後會否送親友到紅磡都會煌府,因為我註冊完都只是兩點幾三點左右,酒樓都未必有得交場,所以六小時都OK。

但我又覺得,有準備車給親友一個選擇先到紅磡,食個TEA或者行一陣都OK,兄弟姊妹又可以係都會酒店(我們BOOK多一晚酒店)或新娘房準備一下,所以租8小時就可以多一個方便,所以最終CONFIRM BOOK8小時。

我本身想BOOK以下這架罕有紫色櫻花Toyota 28 座旅遊巴士,但我太慢喇!比同一日BIG DAY的BLOG友BOOKED了!不過唔緊要啦!因為係要連主婚車一齊BOOK O家!


       



以下這部就是我大日子的28座VAN喇!好彩FRANKIE話宜家車頭D字已經無左....咁就好喇!因為D字真係唔知想點咁....HAHA





其他服務包括...(COPY FR 孖一世的BLOG)

 ღ 租用主花車服務, 包括基本佈置       (車頭大蝴蝶, 四個門邊蝴蝶, 尾蝴蝶, 車頭V字帶及11種公仔選擇)
 ღ 車租己包括司機人工及油費
     
(不包括橋費, 隧道費及停車場費 , 隧道費以九龍起點及終點計算)

 ღ 涌, 新界(西貢/屯門/元朗/天水圍/大埔-上水) - 須加遠程費
    (**租用8小時或以上, 可括免遠程附加費 - 東涌除外)

 ღ 主花車司機穿著整齊裇衫西褲

 ღ 備有GPS衛星導航, 準確掌握行車路線, 確保新人準時到達目的地
 ღ 租用Benz服務,  提供免費飲品予新郎及新娘, 備有噴水壺給新鮮花球灑水

 ღ 手提電話充電服務  
 ღ 冬天免費提供暖手包給新娘暖手

 ღ 另有 61座旅遊巴士,可到以下網址相簿觀看
http://www.flickr.com/photos/46960666@N03/

* 1) 租用紫色28座旅遊巴士, 須最少租用五小時或以上
**2) 括免遠程附加費, 不適用於多次來回




歡迎電郵查詢 : 
電郵請提供租用日前, 租用時間及行程
MSN/E-mail : coupled_for_life@hotmail.com 
致電 67 000 114  



我係BLOG都見到呢間租車公司好多正面評價,大家租車時都可以考慮一下。SEND EMAIL或者打比FRANKIE報下價啦!佢好NICE O家.....

希望我BIG DAY當日都順順利利,開開心心啦!



沒有留言:

張貼留言