2010年12月10日 星期五

三人行去FIT魷

上星期六,我、大王和發記又出動去FIT魷喇!


唔知點解,星期六人少少去FIT魷真係心曠神怡,係一個好好的機會去感受一下海洋和大自然。


今日天氣都幾涼,因為都有四至五級風,天色又不太好,沒有藍天白雲,所以魷魷的活躍程度都唔太高呢!遲一日星期日出發就藍天白雲,多好多魷,算啦!一早BOOK定艇都無得話改期就改期。


我和大王駕著車出發去!原來DC都可以影到PANNING效果,大家覺唔覺得呢張相好有動感呢?大王未訓醒呢!



早左到,大家SET竿先。



藍天白雲?只係呢一個MOMENT咋!



照舊吖!



大王與發記



三枝竿排排坐,等艇到..



設計對白...大王話: 發記...今日點睇呀?


                   發記: 唉...睇黎釣況都唔多好喇!



出面天氣灰暗呢!艇家到喇!



好舒服的景,所以話釣唔到都已經好RELAX。



大王的背影



海天和磨打都一樣咁藍



呢隻魷魷都幾肥...脹卜卜



因為大風大湧,佢地驚我企唔穩,叫我坐船尾釣。



專業撈魷魷...我今次無比魷魷噴到呀!



由於艇家每次都極速撈魷,免得魷魷走甩或者噴墨,所以我都只可以極速影相,今次沒有拎隻魷魷影相呀!



時間嘩咁快,又係時候講BYEBYE。見到大王的手勢就知今次釣況MA MA啦!



可能因為天氣涼,少出汗,今次好早段時間已經急急。等到返魚排先有得去廁所...HAHA



下一場節目就去了安仔船探下佢地,食下野....



佢地仲展示左一隻南油釣/撈的大尾魷。我地度過死後有35CM。真係無諗過南油會有咁多大隻的大尾魷游上水面。



南油尾魷唔知係乜野味道呢!



今天好似影左好少相......


5 則留言:

  1. 相少少, 都感受你享受fit魷的樂趣ge

    回覆刪除
  2. 「 W A L A T O 」2010年12月20日 凌晨1:55

    FIT 完冇即刻整黎食 

    回覆刪除
  3. 我諗艇家撈魷比你地訓練到好有經驗, 哈哈!

    回覆刪除
  4. Hi! 大日子將近, 是否太忙無時間update 呢!
    新年和新婚快樂, 早生貴子! 恭喜恭喜!

    回覆刪除
  5.   新年快樂呀!!!!!!!

    回覆刪除