2010年12月27日 星期一

兩個傻人走去搵人整窗簾

我和大王在XMAS去了搬少少屋,即搬一丁點東西,之後大王話聽人講荃灣川龍街附近有個叫「鱟地坊」的排檔有得平價整窗簾,所以我地拎哂D呎吋去問價。

入到其中一間,我地兩個乜都唔識,所以初步講了想要乜野顏色就揀下現有的布。

諗住書房用呢個粉藍色間條...




我又好鍾意呢款...




大王話廳用星星月亮太陽




我們打算整三幅窗簾加兩幅窗紗,對這款紗有D興趣..




諗住呢款做房




第一次去窗簾鋪造窗簾,兩個傻人大鄉里出城...




係乜都唔識和唔知O既情況下,初步揀左款就叫阿姐計下幾多錢。

我地聽人講呢度平,所以諗住價錢都OK。結果,我地兩個見阿姐一邊「禁」計數機,個數字以好驚人的速度咁上升。最後...二千四蚊....

噢............到呢一刻先知原來窗簾咁貴.....................好唔開心.......

最後,我地當然走左唔整啦!

之後,去了花園街問價。今次醒目,乜布料都唔揀,比尺吋阿姐計大約價錢。用返之前荃灣店的大概布料質數就平成一千蚊,千四蚊可以攪掂。

不過大王條氣都好唔順,因為始終我們租屋,無理由其他傢俱咁平,但就拎千四蚊去整窗簾,真係....過唔到自己個關呢!

跟住又去埋宜家傢俬睇下窗簾的價錢,結果又係千八蚊左右...........

所以,我們決心在BOXING DAY拆禮物日北上造窗簾!

香港造窗簾真係好貴呀!!!

2 則留言:

  1. 我哋之前都有諗過北上造窗簾,但又怕唔識畀人呃怕會車得唔好,所以都係去左屋邨街市鋪頭仔整就算,仲包埋上門度尺添,但點都要過千蚊呀﹗

    回覆刪除
  2.  嘩... 原來真係咁貴... 我地係屋企搵下d 物資咋... 所以唔係真係咁fit 位的

    回覆刪除