2010年12月6日 星期一

台灣法國巨星製成品分享(私有化)

與法巨的這幾個月的事情,暫時不多講。不如分享一下製成品吧!

油畫由於有問題,待收到真正的製成品再分享。

先是法巨的簽名布,由於比法國婚紗的大很多,所以婚宴時也應該會出現這張簽名布。




我和大王都鍾意呢張相。影呢張相的時候,本身有人係沙灘畫上I LOVE YOU和兩隻公仔,我提議加我們的名上去,結果就變成好有意思的沙灘畫喇!

本身想將這張做油畫,奈何當時徐SIR用了高ISO影這相,所以放大之後很多粗粒,所以放棄用這相做油畫。




謝咭300張,共三款。三款是不同的衣服,三張我都鍾意。第日會放埋入帖充撐一下場面。哈哈...右下角的夜景相就是我們現在的油畫相。




好頹的20張相掌中本,可以拎出街比朋友睇。




上面的大相是放在法巨送的大相架。下面的12張細相就是放左法巨送的摩天輪上的。




本身都有打算用這相做油畫,但後來返到香港諗諗下覺得好似好簡調咁,所以最後改做大相放相架。




這就是沒有執相和美編效果給我們看的二消本,入面的排版美編是根據我另一本18吋水晶PVC相簿的美編和修相意見去做的。

封面這相我最LIKE的,不過大家都覺得油畫相不要用側面相,所以又放棄了!

那麼我唯有將它變成其中一本相簿的封面。




其中一版我頗鍾意的美編。哈哈.....圖中是著一粉紅色晚裝在農場影的.....




另一本就是好大本的18吋水晶PVC相簿,好重呀!!!

封面是一張在沙灘與我們的結婚公仔合照的相,還有用花瓣砌成的BIG DAY日期。




相簿中我頗滿意的美編,這是我給一張SAMPLE美編相叫佢地跟住整的。

唔比SAMPLE佢地跟住整,真係有排都未滿意。




呢張美編又係我比SAMPLE佢跟住整....所以好鍾意~~~




呢張都好鍾意,因為一版入面睇到好多野.....VERY GOOD~~~




其他當然有些慘不忍睹啦!HAHA...有機會再比一D差D O既大家睇..HAHA

暫時當呢D製成品放哂入箱先....結婚日都係咁樣拎去酒樓呢~~~




好重呀!真係辛苦哂D兄弟喇~~~~

希望快D收到一張新油畫啦!

4 則留言:

  1. 你就好啦~可以book到徐sir
    又影得咁靚~~o個日我個攝影師好hea
    夜晚仲要趕住返屋企,未夠6點我地已經o係回程中
    [版主回覆12/09/2010 10:06:00]哈...其實我覺得佢地D攝影師都可以影到O家......
    我個D都趕住返法巨店鋪,因為佢地話夜晚返到去仲要做簡單執相加效果...之後個日比我地揀相,所以佢話返到去都好多野做...

    回覆刪除
  2. ❤❤小茵媽媽❤❤2010年12月7日 上午8:53

    啲相都 ok 喎, 美編都做得幾好呀~
    [版主回覆12/09/2010 09:58:00]哈....做得唔好O既美編我無放出黎咋...HAHA...
    你都知佢地D美編有幾激心啦~~

    回覆刪除
  3. 用晚裝夜景做油畫,點解唔揀婚紗呀!!我中意用花瓣砌BIG DAY日期嗰幾張呀!你total揀咗幾多張相呀?
    [版主回覆12/09/2010 10:01:00]菲比小妹,我揀左幾次,轉過幾次先決定用晚裝做油畫。
    因為我地O既婚紗相都唔係咁適合做大油畫,唔係個樣好呆就無乜表情。一係我覺得靚,大王又覺得唔靚。呢張就D景同個人都OK,放到咁大張都唔錯,我都覺得最衰唔係婚紗相。
    因為呢張晚裝油畫相仲大過我FB張婚紗相呀~~~
    TOTAL入相簿有120張,另外有二十幾張就有SOFTCOPY但唔入相簿..

    回覆刪除
  4. 你地影D相都好靚喎~
    [版主回覆12/10/2010 16:50:00]哈哈...你係咪想睇唔靚個D?
    唔靚都有好多呀...HAHA

    回覆刪除