2010年12月10日 星期五

龍鳯被@CASABLANCA

知道這幾天有永安震撼大減價,所以昨晚就去了油麻地永安逛逛。

最吸引我和大王就是買家品床具。之前我都有睇過幾間的龍鳯被,還是比較喜歡CASABLANCA。

我問了姐姐龍鳯被有沒有特價,她說這款就有六折再九折。聽到覺得好抵(師奶仔心態),所以買走了!

雙人床套、被套和兩個枕袋530針的SET特價六百幾蚊,我加多張冷氣被就七百幾蚊。

後來返到屋企睇返BLOG先知原來HSBC CREDIT CARD可以優惠價購買,而我仲係10年期客戶,可以更優惠的價買。原來三百幾蚊就可以買到喇!真係蠢左呀~~~

若果大家想買就用HSBC CREDIT CARD係CREDIT CARD個版搵返呢款黎買喇!

不過聽過優惠價個套的被袋邊就沒有車一條扭麻條,睇上去就無咁GRAND。我唯有咁安慰自已啦!HAHA

我的戰利品~~~見到紅卜卜就開心~~




我的SET




因為已知張床有幾大,所以可以快手KO這個ITEM。




CASABLANCA CS296




被袋紅卜卜有囍字。




至於床槈,我們也在永安買了,又攪掂一樣...

但...我要買多張棉被呀....大家有無好介紹呢?

5 則留言:

  1. 都係去永安買,但用HSBC CREDIT CARD就有DISCOUNT嗎??
    [版主回覆12/11/2010 22:30:00]http://www.hsbc.com.hk/1/2/hk/cards/rewards/catalogue?pwscmd=home&pageNumber=1&index=1&param=home&selectType=1&selectSecondType=&flag=home
    你要去返HSBC個WEBSITE買先得O家...

    回覆刪除
  2. 你看看我之前的blog http://hk.myblog.yahoo.com/yuen-fred/article?mid=1319
    豆豆被我未用呀哈~用過再話你知好唔好

    回覆刪除
  3. 我好耐之前都o係HSBC換左呀,扣哂積分我補多$102
    不過我仲未開黎睇
     
    [版主回覆12/16/2010 17:24:00]係啦!!!!我係HSBC十年用戶都係補百幾蚊咋!笨呀!!!
    不過聽人講話HSBC個套就無車邊....雖然咁安慰自己囉..HAHA

    回覆刪除
  4. 我都鍾意CASABLANCA, 不過又唔想買大紅色的, 諗住買d可以將來都用得番的
    昨晚同爸媽去睇, 不過最後都未買住, 諗住12月底才買
    暫時睇中紫色款的
    [版主回覆12/16/2010 17:25:00]我唔可以買紫色呀!因為佢地話要紅色.....咁我都覺得紅色開心D...
    唯有遲D先買張紫色比自己啦!HAHA

    回覆刪除
  5. 初時我想買粉紅色的呢, 不過後來, 都係諗大紅大紫都ok, 而且紫色自己都鍾意....個款都係爸爸揀的

    回覆刪除