2010年5月16日 星期日

台灣五日四夜PREWEDDING DAY1 (PART II) 到法巨揀衫

上回講到一落到機,在福泰桔子商旅放下行李就到樓下逛一下街,熟習附近的環境,還買了珍珠奶茶和牛肉麵醫肚。

食飽飽之後都大約五點鐘喇!我們拎埋試衫用品前往今次在台北影PREWEDDING PHOTOS的法國巨星

試衫用品有:

(1) NU BRA

(2) 防走光束褲

(3) 男士恤衫

(4) 報名的單據等等...



我們乘搭捷運往「中正紀念堂」4號出口直行,再轉右沿愛國東路向前走就會找到。

初時,我們行錯方向,走了很多冤枉路。去到法巨已經筋疲力盡。

一入到去,一個姐姐就問我是不是X小姐。睇黎,佢地都一早已經等候我們來試衫呢!



之後,姐姐帶我們入一間房。入面有些晚裝可以選。我和大王就件件去睇。睇O岩就拉出來示意姐姐拎出黎一陣比我試。其實我都唔係揀左好多.....因為...真係揀唔落手。

我總共可以揀五套衫。我已經一早諗左會揀兩套婚紗和三套晚裝。三套晚裝的顏色都是鮮豔一點的。心目中想揀藍色、深紫色和粉紅色。

首先在其中一間房揀晚裝。我和大王逐件揭來看。不是顏色不鍾意,就是覺得太簡單。不是太簡單,就是LEARN味十足。完全揀不到自己想要的顏色。好失望呀!

這間房揀了幾件去試下,有些可以考慮(不考慮就沒有衫著),有些可以即刻OUT。

因為,我不太滿意,所以問姐姐還有沒有其他選擇。她帶了我去另一間房(正在有人試衫)找晚裝。本身我沒打算穿紅色晚裝(因為香港FB已經選了深紅色),但因為無衫揀都要試下。

我問姐姐有沒有深紫或藍色,她說已經放在這裡,又沒有意慾幫我去搵。說真的,我其實不太滿意這位試衫姐姐的態度。她比較懶,好似想收工,沒有MOOD似的。

試衫的過程中沒有甚麼意見比到我,我問她也沒有甚麼回應。

現在返到香港,看到BLOG友最近在法巨的相片,才知原來有這麼多顏色,點解我個時會無?!

三件晚裝入面,最後選了一件灰色、一件直身寶藍色和一件上身黑色下身粉紅色的水母裙。

婚紗方面,姐姐拎了幾條比我揀。我諗住一條就長拖尾,另一條就輕鬆簡單點。婚紗方面都幾靚,都算滿意。

等我揀完衫和度SIZE之後就初步講講明天影相要注意的地方。最後就帶我和大王到附近的一間禮服鋪幫大王度身。

去邊度影PREWEDDING PHOTOS,男士都不太被重視,度完身就算。最後選了一黑一白,背心法巨會提供。

這樣,個半兩個鐘就完成揀衫過程。

來台北之前都已經知道法巨唔係太多衫揀,衫都不是太靚。結果,真的如此。想揀鮮艷少少的衫都揀不到。

夜晚返到酒店係度諗,我揀的晚裝好像不太鮮艷。唔通聽日去農場影相著件灰色晚裝影花?愈想就愈擔心.....

最後我決定要將一件晚裝改為粉紅色,因為之前見過有BLOG友到法巨影相有著過一條全身粉紅色的晚裝,所以DOWNLOAD了張相落DESKTOP。明天去到法巨問問職員可否幫我找那件衫出來,等我將其中一件沉色少少的晚裝改為粉紅色。

幸好,明天,她們真的能為我找出那條裙,好讓我輯相有返少少鮮艷的色彩。

沒有留言:

張貼留言