2010年5月24日 星期一

2010 521一年一度南油團出發 PART ONE

521適逢是佛誕公眾假期,南油艇家安仔一早比左期釣餌師筏會。出發前波折重重,又話出得,之後又話大風大湧,最後安仔話出得,即刻安心哂~~


約好了晚上七點在觀塘碼頭出發。以下部份團友由於心情太緊張,所以一早已經到MEETING POINT。


 

天色昏暗,打石湖中,但無損我們的心情。安仔船都提早到達觀塘碼頭喇!


 

大家準備搬架生上船。各人的架生都好貴呀!唔見左真係大獲喇!


 

長州四寶好高興一齊出南油!


 

出發在即


 

 


小信師兄扮偷懶。好慘色的竿筒,還有APPLE貼紙。


 

好闊的床位。呢間房都幾大呀!


 

我和大王訓上格床。


 

YEAH!唔離開觀塘碼頭,都唔信可以成功出發。



我覺得呢張相幾有FEEL。


 

嘩...大王和高佬話呢度的架生有成十萬蚊(粗略估計),但有七萬蚊都係JOE SIU O既...HAHA


 

小信師兄SET炮架中....


 

大王、大甘和高佬心情相當興奮


 

一班男士好享受出海釣魚的樂趣



大王今次買了好多特色飲品,這個是有開胃感覺的SCREW DRIVER。



小信師兄的王樣印炮架



JIG神的JIGGING MASTER衫,今次去台灣我和大王都買了回來著呀!不過就是粉紅色和紅色。



兩工人圈絲,大王監督。



三工人



五工人圈絲....駛唔駛一個工作咁多人做呀?!



之前去買生餌-->生猛的火箭魷....好多好大隻好活潑呀!



其中一箱....火箭魷好生猛呀!



由於相片過多,所以寫住PART ONE先....


待續...


3 則留言:

  1. 你有冇嘔嘔呀
    [版主回覆05/26/2010 21:55:00]我今次無嘔呀!因為KEEP住食暈浪丸,總共食左三粒呀!HAHA

    回覆刪除
  2. 好似很好玩!唔知接唔接受外人加入呢?

    回覆刪除
  3.  點解我兩隻手都有囉住d嘢而我唔覺唧....   
    [版主回覆06/15/2010 12:35:00]哈哈...係喎~~~你做乜飲咁多呀!一隻手都未夠,要兩隻手都有酒~~~

    回覆刪除