2010年5月12日 星期三

重影法國婚紗

今日我問大王,可唔可以比多幾千蚊影多輯PREWEDDING?


之後大家就再討論係FB影的相,愈講就覺得點解要咁浪費左FB的室內外靚景?還有我好鍾意的馬灣公園相,我自己去影個D好似仲靚.....大家都好似好耿耿於懷咁...


其實,大家都放唔低......


我JOIN FB之前對佢地任何的SERVICES都好有信心,但影完之後就覺得有D失望。


大王話,最多試下打去FB問下可唔可以重影啦!大王肯打去就梗係GOOD啦!佢一開口,我知人地一定會比我地重影。再加上,佢地可以睇返我地輯相就知道點解會重影喇!


結果,最後FB CONFIRMED可以比我地重影.....


有得重影可以再有新希望,同埋亦都好擔心會比邊個攝影師我......


琳琳化妝VERY GOOD,我會指定用返佢...但攝影師就.....都唔知有邊個好...同埋除非加錢,唔係都無得指定~~~~


又要等個幾兩個月先有得重影,希望唔好仲差過上次啦!


沒有留言:

張貼留言