2009年10月1日 星期四

我和Panda有個約會

前幾天的星期一,應大甘和甘太的邀請,親臨甘太屋企食飯。


辛苦甘太為我們準備了那麼多「食送」菜。看來,一定要整天待在廚房了!


有紅糙米飯~~~



肉質鮮嫩豉油雞~~~



油鹽水煮花甲~~



甘太至愛炒肉蟹



梅菜蒸鯇魚腩



發菜鮑魚炆冬菇~~~



快快影張相,幾個大男人要開飯喇!



去甘太屋企,當然要探望聞名不如見面的PANDA啦!


我其實都幾驚小動物,還以為一入屋PANDA會好活潑跑出來。但原來,牠躲在房間偷望在廳的我們。


PANDA好怕醜~~~要密切監視我們這些陌生人的一舉一動才令牠對我們的戒心減少。


MR COOL PANDA



PANDA: 呢班友仔乜野人黎O家?!成日望住我O既~~~



PANDA: 真係冇佢地咁好氣呀!



PANDA: 姐姐~~~你做乜成日拎住部機影住我,影唔停咁O既?!攪到我驚驚呀!



PANDA: 你唔好再行埋黎喇!等我避返係櫈底先~~



PANDA: 比你影下我個迷人的側面先...迷到過不少少女O家!



第一次來到朋友屋企,準備了一個果籃送給甘太~~估不到個籃將會成為PANDA的新居。



食粒巨峰提先~~~



整晚,PANDA成為我鏡頭的主角。剪了毛的PANDA回哞一笑~~



哈哈~~~到我地走O既時候,佢都仲係匿係床邊~~~



還示範了一個古惑的貓樣。



多謝甘太和大甘的邀請~~好開心呀!仲有得親眼見到可愛PANDA~~~


希望再有機會同PANDA仔玩啦!


4 則留言:

  1. 隻喵喵好cute呀, 真係十分cool呢~
    [版主回覆10/03/2009 11:14:00]貓貓通常都COOL一點...狗狗就熱情點..哈哈

    回覆刪除
  2. 影左好多 panda 喎
    [版主回覆10/03/2009 11:14:00]係呀..仲有好多未POST咋....POST左一部份....

    回覆刪除
  3. 有雞會, 隨時歡迎來坐呢
    [版主回覆10/03/2009 11:15:00]好呀!得閒黎探探可愛PANDA

    回覆刪除
  4. 你地唔好刺激我啦......

    回覆刪除