2009年10月7日 星期三

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 6 (PART E) 梅田食大阪燒

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 6 (PART E) 梅田食大阪燒


DAY6的大阪之旅真的很充實,用1DAY 周遊PASS去了很多地方。


四點多,我們離開了大阪港,乘JR到梅田區。


大阪的梅田有如東京的新宿,是各種交通工具的轉車大站,而且周圍很多高樓商廈,商店林立,到處都是食肆,要搵食真的不是難事。


御堂筋線到梅田站。



出梅田站,好易會迷路。東南西北都好似一模一樣。


我們去阪神百貨店底層的食物部逛逛,買了兩條果汁雪條。


好平,只需港紙幾蚊雞~~我們試了藍苺和VANILLA味。好美味呀!



還有好多日本人排隊買的PAUL牛角飽,價值180YEN,都幾貴喎!



咁多人排隊一定有佢道理~~嘩....一睇樣就知好香酥~~~~一層層~~~



味道OK,沒有想像中般香~~~~



阪急百貨店都有大減價~~~



我當然不會執輸啦!入去見到好多日本人在買傘的地方悉心挑選雨傘。看來日本的女人好重視雨傘,會挑選一把又靚又有個人品味的雨傘。


我看到那些名牌雨傘平了很多都想買一把。但是折了都幾最少三百幾蚊一把,對我來說又好像貴了點。始終只是雨傘,我覺得不用買名牌吧!


最後買了幾條ANNA SUI毛巾仔送給朋友做手信。



行行下都會見到JR大阪站,梅田區到處都是行人。



「立吞」即是站著用餐。企住黎食咁辛苦~~咪攪!



對住新阪急酒店的大型電器店,有各式各樣的電子產品購買。



HEP FIVE也是梅田主要的年青人商場。



行了一會便返回地下街搵食。


當然有傳統的日式定食餐。



大王講了很多次想在日本剪髮。哈哈....你夠唔夠膽入去剪?



最後,我們決定選擇這間餐廳食晚餐。「お好み燒」主要是品嚐大阪名物大阪燒,有不同的材料和味道。



之前有次去東京都試過自己整燒餅和八爪魚丸,但材料不是太新鮮,而且自己不懂整燒餅的技巧,所以覺得不是太好食。


但今次由專人負責整,而且用料新鮮,所以好好食。


食到地道的大阪燒,好開心呀!


你睇?有好多配料任君選擇~~~~大部份都係過1,000yen一份。



好想食呀!



有芝士豆腐和泡菜味



yeah!開動喇!記住這間大阪燒,下次有機會一定會再來。



我們叫的魷魚大阪燒。去到日本都掛住魷魚.....



侍應幫我們撈好之後就放落去燒



撈得幾靚喎!



燒好一面,就反轉燒第二面。好期待呀!



我們還叫了一份照燒炒麵。師傅制作中~~



我又間唔中去反下去~~~魷魚都熟左喇!



炒麵送到~~~我們可以放在板上邊燒邊食,將食物最熱騰騰的一刻放進口中~~~


好好食呀!未試過咁好食的日式炒麵,炒得好香呀!


好夠味!我們自己可以在燒的過程中再加自己喜愛的調味。而且麵條好挺身,有質感。


上面的木魚絲就是我自己加的。



燒燒當然要杯涷飲啦!飲杯~~~



我們還叫了燒魷魚,今餐真的燒魷魚大餐~~~


大王當然唔會同我飲果汁啦!梗係要杯冰涷「b」「lu」啦!



原來塊燒餅仲未完成。店員幫我們塗上醬汁



哈~~~咁樣先似樣~~~~



我又加了好多木魚絲~~~~~嘩!攪到好似個大蛋糕咁~~~~



近睇又好似pizza~~~好美味呀!食落去唔會好滯,因為每一件都有鬆化的感覺。



一個大阪燒的份量都幾多下~~~~再加上有炒麵和燒魷魚~~好多o野食!



原來大阪真係好多好食o既o野!某程度上,我覺得比東京食的更地道,令我們品嚐到真正的日本菜。



好想再去大阪食好o野呀!


 


下回預告: 食飽飽之後,我們去「梅田空中展望台」進發~~~~


9 則留言:

  1. 大阪燒真係好正......同香港o個d碇死狗去比....真係......
    [版主回覆10/08/2009 11:22:00]哈哈...香港個d真係碇死狗...
    應該話...暫時係香港都未食到一間係地道o既.....

    回覆刪除
  2. 睇相都好GOOD呀! 香港一定找不到啦! 
    [版主回覆10/08/2009 15:35:00]係呀....你快d去試下啦!

    回覆刪除
  3. 立吞 二字, 笑鬼屎禾啦
    [版主回覆10/08/2009 15:35:00]甘太...點解咁好笑呢?!

    回覆刪除
  4. 立吞 - 照字面解企係度吞野.  形容得好貼切囉 又 - 我記得'有料放送' 好似係要比錢先有得睇, 唔知有冇記錯呢
    [版主回覆10/08/2009 17:04:00]係呀!甘太好叻....識好多日文~~

    回覆刪除
  5. 搞到我好想去大板玩
    [版主回覆10/08/2009 17:03:00]哈哈~~~PANDA媽呢個日本通梗係要去下大阪啦!
    真係多好多地道O野食~~~我鍾意大阪O既「食」多好多呀!

    回覆刪除
  6. 你好我來探你

    回覆刪除
  7. 我D口水流到一地都係啦~~~
    [版主回覆10/08/2009 23:53:00]真係好好食O家~~~~~~
    好食到唔識形容..你快D去大阪試下啦!

    回覆刪除
  8. 又係我呀! 想問吓 お好み燒 具體位置??

    回覆刪除
  9. 我想問間お好み燒 o係邊道ge地下街??
    [版主回覆12/28/2009 00:16:00]我食呢間係梅田地下街~~

    回覆刪除