2009年10月16日 星期五

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 7 (PART B) 奈良尋鹿

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 7 (PART B) 奈良尋鹿

我們就是從這個出口出來的。這個時候是12:10。




行去奈良公園範圍。這裡很大,望不到公園的盡處。




可能天氣不太好,陰陰天,有毛毛細雨。鹿鹿都唔知去左邊?!

不一會,我們見到幾隻瘦瘦的鹿喇!佢地好乖,沒有追住我攞O野食。




我好驚佢地用角襲擊我,所以隔得遠遠的影相。(會唔會係我諗多左?!)




大王就好熱情的和鹿鹿打成一片。你唔好攞D垃圾呃鹿鹿啦!佢唔騷你呀!

呢隻鹿鹿好乖巧呀!




哈哈~~~我仲係好驚...同佢地保持距離。其實宜家諗返覺得好攪笑,因為D鹿鹿跟本都唔理我,所以點解要咁驚呢?!


乖乖的~~




呢隻鹿仔對角好長呀!




大王不斷叫我摸佢...我都係........




好似一隻好乖的小狗一樣!哈哈~~~當然啦!係大王面前點都要扮乖啦!




THE KING和小鹿斑比~~我都未見過大王咁熱愛小動物的一面。哈哈




小鹿好似有D避~~好明顯大王係好鍾意馴良的小動物。




保護鹿鹿




為食的鹿鹿在鐵絲網後面想我地比野佢食。(可憐的眼神~~)




真係周街都鹿鹿呀!又有兩隻乖乖...




在大王身旁,這隻鹿突然間變小了!




嘩!呢隻大隻D喇!比佢對鹿角撞一撞命都冇...HAHA...




SNAPSHOT~~好靚呀!




鹿鹿開始施展其咸濕的一面~~唔好偷望人裙底啦!(好彩我唔係著裙..)




鼓起勇氣親近這隻在樹邊歇息的小鹿。你睇佢對眼幾精靈?!




就係呢一秒,我終於冒死摸了鹿鹿一下。(哈哈...係咪驚得太過份?!)




一PAIR回頭望的鹿鹿




鹿鹿: 嗚....攪左我咁耐...原來都冇請我食鹿餅........你玩我咩?!




大王請飲茶~~~




公園指示清晰,想去邊一目了然。




由於天氣不太好,我們沒有走入春日大社。




行到一條大街,旁邊有些小商店。原來這裡的鹿鹿是最猖狂。兩度見到鹿鹿咸濕和搶食。為左生命安全著想,我們沒有買鹿餅。

唔信?!去睇片啦!






哈哈....大商店與覓食中的小鹿鹿。




周街都係鹿,去片!

鹿鹿圍堵大王。我仲係度見死不救,掛住影低呢一幕。




鹿餅150YEN。呢隻鹿真醒目,係攤擋隔離等人買完即搶食。




你唔好啤住我呀!我冇野比你食O家!HAHA...不過佢個樣又幾得意喎!




嘩!佢突然間傻左咁偷偷地攪外國人O既背包~~~




外國人真係NICE。比人偷襲完都可以呵返小鹿~~~




好攪笑O既牌牌。DEER DISCUITS. IT'S AWFUL FOR PEOPLE?




好開心見到咁多可愛鹿鹿。雖然佢地有D好瘋狂,但其實都好逗得人歡喜。

而且見到大王咁錫D鹿鹿,我真係未諗過O家!

有機會,我地會再返黎探你地~~~~



下回預告: 大阪梅田IBAN釣具店實錄

5 則留言:

  1. 原來D成年鹿都幾大隻, 都係BB鹿可愛得多.
    你有無留意到D鹿角左右都好對等一樣的.
    [版主回覆10/17/2009 23:33:00]係呀!BB鹿CUTE一點乖巧一點~~
    唔係喎!左右長度應該差唔多,但形狀就好似有D唔同

    回覆刪除
  2. 鹿鹿仲係咁可愛BOR
    [版主回覆10/21/2009 00:37:00]係呀!你快D過去探佢地啦..

    回覆刪除
  3. D鹿鹿真係好可愛呀! 而且仲幾餵食添.....
    [版主回覆10/21/2009 00:37:00]你去到一定好瘋狂同佢地勁影相...

    回覆刪除
  4. 我同太太買鹿餅俾 D鹿食. 一行埋賣餅架車仔, D鹿已經走哂個你. D餅由賣餅阿婆一交我手, D鹿就超瘋狂. 但係D鹿唔會去阿婆架車仔度食餅
    [版主回覆10/21/2009 00:38:00]係呀!就係知道買鹿餅,佢地一定好瘋狂。
    為左生命安全著想,冇餵佢地食餅呀!

    回覆刪除
  5. wow.... 好正呀!!!!! 搞到我勁想去呢度添
    [版主回覆10/21/2009 00:39:00]PANDA媽去東京就多,快快籌備去大阪搵鹿仔啦

    回覆刪除