2009年2月27日 星期五

四個女仔韓國四日三夜瘋狂食喝玩樂團 DAY 4 (PART A)

寫埋個韓國之旅DAY 4先。


其實第四日我地都冇乜點周圍去,因為LAST DAY最好就係附近行下好一點。


我們今日的行程係先去南大門逛逛,之後行去明洞最後衝刺。


南大門市場~~~~好似有D香港的深水埗FEEL。


 



又有D似花園街。好多雜貨鋪。其實都唔會係度買野,只係閒逛一下。



賣大飽?!見到好想食~~~~



聖誕裝飾~~~好齊全。



呢度不時見到呢D阿姐用個頂住行。好似送外賣咁~~~厲害...咁都唔跌。



一間細少的鋪有好多野買。



南大門亦是一個旅遊景點,所以好多手信店~~~



我係呢間MISSHA買左胭脂,幾十蚊港紙咋~~~買少少野仲有好多SAMPLE送。


D色仲好自然~~~



在南大門留下我們的足跡~~~



自拍小神童同事M的作品。



見到嬸嬸整的餅好吸引...令到我覺得呢度好多嬸嬸靠自己一門所長努力賺錢。好佩服~~而且嬸嬸有姿勢有實際O家!



燒餅入面包著炒好的粉絲。粉絲炒得很香,很足料,所以夾在餅中好惹味呀!



大家睇片就知D餅點整O家喇!


都幾多人買O家!攪到我都想親自整黎玩下~~



麵漿包著炒粉絲的餅餅



嬸嬸辛苦喇!



哈哈...排隊買餅餅...800WON一個,600WON係入面冇粉絲O既~~



熱騰騰的.....



紙杯可以剪成這樣包來來食...有諗頭喎!



入面係咁O既....鍾意食韓式炒粉絲的就不要錯過喇!



我地行去明洞的路途上,又走左去買第二隻燒餅食...



有好似蘋果批醬的味道....唔錯~~~



之後又食韓式炒年糕。O黎韓國,無理由唔試下炒年糕O既~~~


基本上係好多街邊都見到呢D檔仔,有幾個位仔比你坐黎食,都幾有風味~~~



好煙UN的炒年糕...有少少辣辣泡菜味....即係...好惹味啦!


好在四個人SHARE黎食....唔係都食唔哂~~~


食完好暖呀~~~好溫暖~~



一路直行就會去到明洞。今日係星期二。星期日的明洞就好多人,而且間間鋪頭都比好多SAMPLE。星期二就好明顯比少左好多SAMPLE~~~


我地黎呢度目的係將所有錢洗哂佢~~~~而且之前都好似未買手信比人,所以就再黎掃貨喇!


星期二的街道上,不太多人。



當然會返黎LANEIGE啦!同事M要買爽膚水~~~又真係幾好用喎!



SHOPPING完後,錢又洗哂...留返D錢食最後一餐和搭車去機場。


剛才的燒餅還在飽著,又來位於明洞的全州中央會館食有名的石頭飯。


呢度的門口,好似旺角的色情娛樂樂所。哈哈



呢度O既石頭飯一D都唔平。我地第一晚去東大門食個D就好平.....呢度可能出名的關係,所以貴左D.....我地都係叫左9000WON個D食~~~~



豐富的前菜



冷麵9000WON都唔似MENU入面O既樣....



9000WON的石頭鍋飯



9000WON的烤豬肉石頭飯



開餐喇!好熱好熱



還有個濃濃的湯~~~



(待續)


沒有留言:

張貼留言