2009年2月20日 星期五

2009年2月14-15日 南丫島家庭日 PART B

終於又有少少時間寫返下我上星期的南丫島之旅。


其實我已經去過南丫島好多次,行山、逛街和食海鮮都試過,所以今次都冇做呢D野,只係燒下野食、睇下VCD和打麻雀。


二月十五日的早上,尋晚打麻雀打到淩晨三點,今朝十點多起身,但都好似冇乜點訓過咁~~~


起身,又可以品嚐大王炮製的早餐,豐富美味。(張相影到震左...)



食完早餐,執好D垃圾,大家就出去行下。



沿住海灘方向行~~~但今次唔會行去發電站和索罟灣,因為今天天氣焗促,會熱死人。



呢間雜架攤賣O既野幾有特色。



好多鍊鍊~~~



黎南丫島當然要試下阿婆豆腐花啦!唔係都唔好同人講你黎過南丫島。


有涷有熱-->7元


豆漿-->6元



賣下廣告先~~~



去到沙灘...哈哈..好快就調頭走,因為大家都汗流狹背,想返去渡假屋休息下。



近距離的三枝野....被大霧籠罩。



見到香蕉嗎?!好想摘返屋企試下~~HAHA



我地又返黎又香又滑又平的阿婆豆腐花,頭先冇食,宜家回程先坐低休息下。



但阿婆又唔見喇!有個大叔咋~~~



沒有涷豆腐花,只有熱的~~OH MY GOD...所以我唔食喇!因為之前都試過~~~


哈...都幾美味~~~



MY FAMILY



好CUTE的狗狗..但佢行得太快喇!



古惑的貓~~又有點呆呆味道。HAHA



返到渡假屋休息一陣,結果即係又走左去打幾鋪麻雀。大王就同我爸睇住個雪花電視刨馬仔。哈....


一點多,今次真係要走喇!去返市集的一間香薰店買香薰。


經過這個餐廳,外面的佈置好靚,好有FEEL。



就係呢間叫BOOKWORM CAFE,唔知係咪好多書虫呢~~~



行返去碼頭途中,見到有人捕魚。聽聞有條七八斤的魚跳左上黎。我想繼續八卦落去O家...但...要趕船喇!



返到香港落船即見到碼頭旁邊有人中魚,枝竿彎哂...跑去望下....


原來上左條鱸魚,約一至兩斤。原來碼頭真係有魚釣O家~~~


叔叔就開心喇!有餐食喇!



正如天文台所料,今日IFC被大霧籠罩。整幢IFC好似隱形左...



南丫島之旅完滿結束。當然,我們會再黎啦!


2 則留言:

  1. 真的好少可, 你們2家人咁夾架, 一齊玩, 真替你高興
    [版主回覆02/23/2009 23:40:00]哈...大家都比較和善....玩就問題不大~~~HAHA

    回覆刪除
  2. 在TOP看到你的網志就進來了~我也喜歡攝影的!
    [版主回覆02/23/2009 23:40:00]多謝支持.....
    我乜都會影一餐

    回覆刪除