2009年2月27日 星期五

BOAT GAME @二月二十二日

幾個月沒有BOAT GAME釣大尾魷喇!


今日二月二十二日終於開季喇!因為樹生叔叔重投我地O既懷抱喇!


有得BOAT GAME真係心曠神怡。我地八點係三門仔集合,食個早餐就出發。六人成行~~


同麥老闆買的粉紅竿和靚蝦影張合照先。



今日好大霧~~~



出發喇!



大王和小信師兄。



蘋果叔和麥老闆坐船頭,辛苦哂!



JL最醒,揀個避風位~~~



YEAH!2009年終於開左齋喇!呢隻魷魷對我黎講意義重大。


除左係2009年第一魷,亦係係會以來第一魷。粉紅新竿老黎老黎,開光兼開齋。YEAH~~~釣到全船的第一隻來振奮一下士氣。



JL和蘋果叔好比心機的繼續FIT FIT FIT。



麥老闆和小信企艇尾,真係抵得諗,讓我地企船頭。辛苦哂!


今日D相影得唔靚,因為真係太陰天,太大霧喇!


我全日隻手都好濕,好似洗左手咁~~~



小信與小魷。但那口煙,令到你形象插水喇!食少枝啦!



後來去了塔門食個快午餐。見到有冰鎮奶茶就試下。點知....之後絞肚痛。


我之前係茶餐廳飲奶茶都冇事,今次就....懷疑係製作過程唔乾淨,或者D奶變左。以


後都唔敢飲奶茶。



好CUTE的麥老闆和大王。大王和老闆係咪好襯呢?!


一個黑帽紅衫,一個就紅帽黑衫。大王著的救生衣是新買的JIGGING MASTER。



干炒牛河....幾靚仔。



小信新髮型。型嗎?!



塔門這家餐廳的招牌菜~~~但那個無冰涷奶茶就攪到我肚痛。



好快又準備上艇再努力過~~~離開塔門喇!



今日全日之最就係蘋果叔的35CM魷魷。好開心呀~~~~~巨魷~~~



好肥美~~~



影返張魷魷合照相先~~~辛苦終於有成果。CONGRATULATIONS~~~



初步量度一下先~~~~羡慕



大約為35CM筒長.....若果宜家係會內賽就應該拿到第一名分數喇!



釣唔到魷魷咪叫大王幫我影下相



我的架生...雖然唔係最TOP,但勝在夠用。一用就用好耐,所以最自己的架生都好有感情O家~~~



大王的魷魷...開心開心~~~睇黎隻魷魷就噴墨喇!



大王~~笑下啦!



水平如鏡的海面。魷魷去哂邊呢?!



好大霧呀!



麥老闆型的一面~~~



好似一邊如廁,一邊食煙~~~食少枝啦!



我覺得麥老闆好攪笑,成個人趴左係個頂度...



大魷魷在生倉內好活潑。險些兒跳了出來。



幫JL影返張相先...



今日,人人有魷中。不過,真係太疏口喇!希望下次BOAT GAME收獲好返D啦!


繼續努力~~~~


2 則留言:

  1. 得你一個女士咋喎
    [版主回覆02/28/2009 09:56:00]係呀~~~我唔怕O既...已經去左好多次~~做足安全措施就得啦!HAHA

    回覆刪除
  2. 唔係樹生叔叔再次投入我地o既懷抱,而係"樹生叔叔再次讓我地可以投入佢o既懷抱"先至o岩
    [版主回覆02/28/2009 09:57:00]倒返轉黎講都O岩

    回覆刪除