2009年2月13日 星期五

四個女仔韓國四日三夜瘋狂食喝玩樂團 DAY 3 (PART B)

日本東京有築地海鮮市場,韓國首爾就有去鷺梁津海鮮市場。


去完海鮮市場食得飽飽之後就返去首爾站SEOUL STATION的LOTTE MART的超市掃下貨。


乘坐鐵路之時,看到...唔知下面有冇魚釣呢?



哈哈...不過似條河多D~~~



我地O岩O岩食到好飽,但又忍唔住又買COFFEE飲。



後面的同事B和同事K搵緊D碎紙買野飲。


好溫暖的咖啡~~~



好不容易才去到首爾站的LOTTE MART,有哂指示牌。



嘩...呢幢野好野喎~~~



哈哈...見到個MART字..係女仔O既都會好興奮入去大掃貨。



我地都係度行左幾個鐘,因為呢度實在太大喇!仲有好幾層....即係好似泰國的BIG C。


好多杯~~~港紙十幾蚊一隻....雖然平和CUTE,但我屋企己經有好多杯!



我對大獅子杯好有興趣呀!



家具部的其中一部份~~~



想買蘆薈汁返香港比大家試...但..冇理由山長水遠攞D咁重O既野返香港~~



100WON租的購物車。往上層的途中影低架車會吸住條電梯。你睇,入面好重O家!


因為有人想買梨返香港...



哈哈...挑選柑仔今晚食....



100WON租車



行到六點多,大家排隊比錢後,就要自己搵箱PACK。大獲...我係唔識紮呢D箱。


結果,同事K大顯身手。我地懷疑過佢係咪係美心或聖安娜做過....哈哈


幾靚仔?!



離開LOTTE MART就往的士站方向行去,因為..我地好多箱,冇可能搭到地鐵。



上到的士,溝通完一輪後。我地放左一大箱係車尾,其餘就一人一箱在腳上。


三個個後面,一個坐前面。我都驚我地D箱攪到司機睇唔到倒後鏡。哈哈...


好迫好誇張。但唯有咁,我地先可以比較舒服的方法返到酒店。


全程的士都係每人10幾20蚊港紙O即。



擠迫的情景~~~~



途經一個好多燈樹的地方,好浪漫啊!



我地將一箱二箱放返酒店之後,就即刻去明洞掃少少貨同埋食晚餐。


去到明洞,又忍唔到買街邊小食...



由於太肚餓,所以買串腸腸食~~~~GOOD



我地之後就去一間叫「名所」的地方食韓燒。


呢間野好出名,因為...誠俊哥黎過呢度拍劇。牆上的相已經顯示左...


若果冇人揀,可以坐返誠俊哥坐過O既位。哈哈....



比人坐左喇!



看看餐牌,這裡的食物也不便宜。但同事M上次黎食過,所以帶我地去試下。



當然要試下牛肋骨啦!



哈哈...不斷係度影誠俊哥。



睇到誠俊哥,食野都食得開心D~~~



名副其實的炭燒~~~



醬汁,好清~~燒了的牛肉的味道會較突出。



大家等食....不如食住前菜先啦~



黎料喇!但咁少O既....好快就食哂~~~



專人服侍幫你燒埋....但我地鍾意自己燒多D...人地幫你勁快咁放哂落去燒,嘩咁快就燒哂同食哂~~~~



大姐,你唔好幫我地燒啦!



好好味呀~~~牛肋骨和牛肉....好味到唔識形容。



好好味!但份量太少.....



要慢慢食~~~~食左呢度咁多好喇!再嗌就OUT BUDGET,因為呢餐本身都幾貴。




大姐好快咁幫我地放哂落去燒。



呢幾日大家都大魚大肉,今餐反而唔係食左好多~~~~但呢度O既食物同環境真係唔錯。



今晚韓燒的地方「名所」位於明洞。



明洞汗蒸幕旁邊。



晚餐之後,我地又去左行街再掃貨。掃貨,當然係百掃不厭啦!


路經一杯大雪糕...好似真O既一樣!



有好多香港人住的SAVOY HOTEL。



晚上的南山塔都幾迷人~~~好浪漫呀!(若果上到去...)



哈哈...SHOPPING完,又買左好多野。點攪呀?!點PACK入箱呀?!


唔理喇!宵夜食個炸醬杯麵先....好好味~~~~



同事K爆箱~~~點算?!去韓國都攪成咁......


我地好似冇諗過會過重的問題~~~~



第三天行程結束~~~~好完滿...不過己經冇將戰利品影相~~~


若果放出黎又可以排到好似個小型特賣場。


沒有留言:

張貼留言