2009年2月17日 星期二

2009年2月14-15日 南丫島家庭日 PART A

今年的情人節好充實的去了南丫島玩了兩日。


名副其實的家庭日,有我一家和大王一家人。


熟識我的朋友也知道我最喜愛的離島就是南丫島。去長州、梅窩、坪州和大嶼山等等,感覺也不及一次去南丫島那樣舒服和悠閒。


我鍾意南丫島有好多外國人居住,他們會帶不同種類的狗狗行街。雖然我驚狗狗,但見到牠們那麼可愛,又想影低佢。



今天多雲大霧。



去到渡假屋放低行李,安頓好之後就睇下演唱會DVD。不久之後,我地又再出去行下街,食個下午茶。


去左呢間牛記食TEA,價錢便宜,而且製作都算係咁~~~


你睇?!炒貴刁都係$28。



紅豆冰!正!不過我太飽,所以飲檸茶。



大王點的什會炒麵。



班腩炒河。



炒貴刁~~



總括黎講,飲品味道唔錯,食物都OK。以這個價錢已經算係唔錯。


其實南丫島仲有好多特色野食,呢個係我對呢個島情有獨鍾的原因。


好似有士耳其烤肉卡巴和PIZZA。見到人地食得好美味....但我太飽,沒有嘗試食。



SHELLY HOME MADE CAKE SHOP....係每日親手自己整O既蛋糕,電視都訪問過佢。手快有,手慢冇。賣哂就刪掉~~~好明顯呢幾款應該係銷量最好啦!我都想食豆腐芝士餅。



CHEESECAKE店的對面就係好多排除食的串燒。正正正!我好多年前已經食過。豬頸肉好好味~~



$10一包涼果。口痕痕買左幾包黎食~~~~



奇異東片和薄荷檸檬等等~~~



馳名的醬料。 上次試過沙嗲醬,用黎BBQ,好味到.......之後再用D黎煮麵食..又係好味到呢...



就係呢間「金卷食品」買O家~~~



一間好有特色的BAR...落船行幾步路就見到~~夜晚有波睇。



又去到碼頭,接妹妹和細佬入黎。大王幫我拍攝的,突然間覺得自己好似拍緊旅遊特輯咁...



返到渡假屋,夠人數開麻雀打。我地係亂咁玩LEVEL,不過都玩一蚊雞一番O家!



為大家介紹下呢包車打芝士旋風圈$18,係南丫島一間士多買,唔知出面有冇得買。


勁好味~~~連嘴尖尖的大王食過都話正!



好旋風O家!



七點幾再去接埋阿爸阿媽和細妹入黎,我地O既BBQ晚會就開始喇!


勁多食物......大王為我準備特色腸腸~~~和香檳~~~



哈.....還有至愛燒菠蘿和我唔食得O既安格斯牛柳粒。



一行十人BBQ~~~



好貴的腸...差唔多十蚊一條....但燒完加埋茄汁真係好味到不得了!



大王又黎燒三文魚頭.....



燒完BBQ,我地返入屋打麻雀,打到淩晨三點。途中,我都唔知自己做乜,都可以食到鋪自摸九番,一鋪收$27...哈哈...爽呀!


(待續)


6 則留言:

  1. 淨係得d字睇咋, 等我遲些再開黎睇先

    回覆刪除
  2. 好開心見到你的旅遊行程啊!
    遲小小我會和女兒到這裡玩!
    到時我就跟著你的介紹來買野食和去牛記食飯!
    唔該晒你呀!
    [版主回覆02/20/2009 23:54:00]哈哈..有時好隨意咁行已經好開心~~~
    想買就買,想食就食~~~影多D相啦!

    回覆刪除
  3. 九番得個27蚊, 打黎做乜呀
    [版主回覆02/20/2009 23:55:00]HAHA....未來的雀后都要由一蚊一番打起O家!

    回覆刪除
  4. So Goooooood!!!
    [版主回覆02/20/2009 23:55:00]GOOD 呀!
    我地個次南丫島之旅都好GOOD O家..
    不過我未寫O即..HAHA

    回覆刪除
  5. 如果你知佢地點樣打麻雀法,你就知道佢食9番有幾難,因為佢地真係唔識打,有得食2,3番已經好好啦~~~如果打1,2蚊就輸死人啦
    [版主回覆02/20/2009 23:56:00]食一番都難啦!何況傻間間有9番食...
    都唔知乜野事!HAHA

    回覆刪除
  6. 如果你知佢地點樣打麻雀法,你就知道佢食9番有幾難,因為佢地真係唔識打,有得食2,3番已經好好啦~~~如果打1,2蚊就輸死人啦

    回覆刪除