2009年2月6日 星期五

四個女仔韓國四日三夜瘋狂食喝玩樂團 DAY 3 (PART A)

終於來到韓國之旅第三日的行程。


今日的行程主要是早上去了一個叫鷺梁津的地方參觀一下海鮮市場和到日本餐廳食即買的八爪魚。這一餐非常豐富,令人難忘。不如就等我開始介紹一下早上的行程。


我們今早也是很晏才起床。去旅行嘛!應該舒舒服服好RELAX的去比較好。


一早飲了枝韓版益力多。哈...每個國家的益力多會隨者不同國家的人的口味會有些少變化,所以...我還是喜歡香港的口味多一些。



今次試下買票去鷺梁津,價錢為1000WON即HK$5.5。



大約二十五分鐘便到達。



今天好像有點天陰陰的,希望不要下雨啦!大家幾興奮?!中間的同事K就好似未訓醒。



精神一點啦!就快有早餐食喇!



我最鍾意影列車到站的一刻。



就是這個鷺梁津喇!一到站就有海鮮的腥味~~~可能是心理作用吧!



在唯一的出口上天橋。見到金色那幢大廈嗎?!很出名的....沿著天橋向前行就到了!



嘩~~~這個海鮮市場一望無際,大得有點可怕。



睇片有幾大?!


在這海鮮市場的上面有幾層餐廳可供選擇用餐的地方。


可能因為太早很少人客,所以每家餐廳見我們行過都好誠意的叫我地入去。


但因為我們不懂韓文,最後選擇了一家日本餐廳,因為有懂國語的侍應介紹有甚麼東西食和價錢。價錢合理,所以我們在樓下的海鮮市場買八爪魚後拿上去給他們切成魚生食。侍應指點我們一隻八爪魚大約是幾多錢。


嘩..行行海鮮市場先。有鮑魚仔...



不知這些是甚麼。



虎蝦~~~



好juicy~~~用來做串燒。



太多海鮮喇!花多眼亂。不過我們的目標只有一個--->八爪魚。因為團友們想試sashim八爪魚。



我在香港見過人釣八爪魚,當然會知道有幾大隻,下面這些全都是八爪魚bb。


幾個女子嘈到呢....




香港的海鮮檔也有這麼多海鮮買。




哈哈..好百厭的八爪魚bb。





成功買了三隻八爪魚bb做刺身。8000won即hk$40左右。



侍應提議我們食65,000won的set,她說叫了set,切魚生就不再要另加收費。


我們都不知65,000won set夠不夠食,但侍應說夠就只好信她吧!



食完這餐後才知原來有這麼多東西食...食到成台都係,點知仲有野放落黎,食極都食唔完,食食下有點難以置信。我們驚人地呃我地, 話65000won,但最後埋單就好貴。哈哈....


最後當然沒有其他收費,實價65,000won埋單,即以下全部食物都係$350左右(四個人)。所以,我地最後的結論係...乜野人諗乜野。我地香港人和大陸人成日比人覺得呃遊客,所以我地一諗就諗人地衰會呃我地。點知,韓國人對旅客好好,大部份人都好誠實。哈...我地d香港人咁係唔得o家!


好...有燒蠔和鮮生蠔。



蜆湯...勁清甜,不含味精。甜得難以想像。



沙律和鱈魚。好滑的鱈魚。



八爪魚出場。好恐怖呀!成碟好似虫咁郁下郁下...我絕對唔敢食!哈哈!



不過應該幾新鮮幾有口感。



魚生船呀!果然係日本餐廳~~~~



哈哈...同刺身船買個廣告先。



刺身都食到飽~~~



天婦羅蝦...好食到唔知講乜野....外面薄脆,入面隻蝦剛熟,仲好晶瑩剔透。好想食多隻~~~~



鐵板燒粟米粒....好香好味!你見到旁邊大家都有前菜。



燒秋刀魚....又係好好食!睇到個樣都知啦!



哈哈...唔駛講粟米有幾好食!



仲有壽司...我覺得壽司好食過刺身....正呀!食唔停口。



店員幫我們拍的合照,佢地唔太識用相機,唔緊要啦!


成台都係野.....有d我都冇影相。



飽到癲,但我地仲有d八爪魚未食哂....


原來仲有個泡菜鍋,冇諗過咁多野食。由於我唔敢食郁緊的八爪魚,所以就放落去打邊爐。好好味呀!咁又有另一返風味。仲有菜食...好滿足。



哈哈...睇下你仲點郁!仲將你食落肚。



走唔甩喇!



總共65,000埋單,每人一百蚊都唔駛就有咁多野食!


我地就係去呢間日本餐廳進餐~~大家都可以試下!



同廚師哥哥影張相先..辛苦哂!



走喇!要去下一個景點喇!宜家天色幾好?!好靚呀~~~



byebye~~~~



(待續~~~)


8 則留言:

  1. xyz 資訊工坊 , xyz 資訊合輯中心 , xyz 軟體王 , xyz 軟體補給站 , xyz 軟體之家 , xyz 軟體

    回覆刪除
  2. 我好想試個八爪魚bb刺身呢
    [版主回覆02/14/2009 00:24:00]哈哈...OK O家...我估~~~
    因為佢郁緊個時我冇食過

    回覆刪除
  3. 非常好的介紹!可惜兩個人吃不下這個超值的set!
    [版主回覆02/14/2009 00:24:00]可以叫細D O既SET...不過都應該好多野食

    回覆刪除
  4. 嘩!好多野食呀!仲要咁抵添.
    [版主回覆02/14/2009 00:24:00]係呀...好抵好抵~~~~
    諗起就想再去~~~

    回覆刪除
  5. 好想去呀!!
    [版主回覆02/14/2009 00:25:00]幾時我地組返團呀?!
    四個人就最好~~~~

    回覆刪除
  6. 其實o個碟唔似銀雪魚,反而似魔鬼魚扒.....
    [版主回覆02/14/2009 00:25:00]哈...唔知呀?!
    魔鬼魚唔係有毒O家咩...點會食得呀~~~
    但佢個味道就好似鱈魚咁

    回覆刪除
  7. 嘩...果海鮮市場大到咁....   好易蕩失路喎...
    成枱咁多好嘢食... 正正正 .... 
    [版主回覆02/20/2009 23:57:00]哈..唔會蕩失路O家....
    成台野食..都唔知食得邊樣

    回覆刪除
  8. Hello!我返來啦!好好玩呀,我去咗金鶴食咗個60000won o既 set,菜式同你地個差唔多,只是份量小,佢話係二人份量,但我地兩個都算大食o既人都食唔晒,飽到唔想郁。我地覺得好抵食,但計落你地個重抵!後來先知原來門口個朵花個標誌係代表"Best Restaurant"。本來都影咗好多相,最衰我一時大意刪除咗成日d 相,我寫網誌時可唔可以refer朋友嚟妳度睇相呀?
    [版主回覆02/20/2009 23:59:00]你梗可以REFER去我度睇相啦!幫我宣傳一下MA...HAHA
    我都好期待你D相呀!
    見到人地去完返黎,好想快D睇相,當自己又去多次~~

    回覆刪除