2009年6月10日 星期三

餌X會醜事

本應諗住唔想再提餌X會的事,因為自投訴信被公開還遭到極到不禮貌對待和人生攻擊後,已經不願再拉上任何關係。但,那位/那些思想迂腐的幹事一而再,再而三的表現出幼稚和小器,我不得不再發洩一下。


大家都知道我本身只對投訴信被公開極為不滿,但事件被那些幹事和一會仔愈攪愈大,擺哂我地上台。


那極度小器的副會長更寫出一篇「我對投訴的投訴」出來多翻反駁和亂數不是。睇到個篇O野,我只係覺得好好笑,因為無諗過一個叫做領導會O既人會說這些無聊O野。真係好好笑~~咁都算啦!


難道我會稀罕個會籍?


難道我們好想「求」佢比我續會?


難道我要認錯話POST封信出黎好O岩?


唔該O個班人用個腦諗下O野啦!仲要開個POST出黎LIST左我地個名話不獲續會邀請。以前,又唔見你係續會之時整個LIST出黎?!唔通呢D咪叫做「信者我生,滅我者亡」?哈哈


第一,我冇要求過要續會。乜野叫「不獲」續會呀? 若果我有提出一個續會申請,而被你拒絕,咁先定義為「不獲」。


第二,自佢POST左封投訴信出黎就係人都知佢係乜野心腸。給予意見批評下就是所謂的不獲續會的原因?定係參加會賽唔著會衫?(冇著會衫O既又唔止我地)又抑或係太少參加會內活動呀?(要規定參加幾多次活動O家?)


其實都唔駛做咁多無謂野出黎啦!假係自己丟O家~~


6 則留言:

  1. 呢班小圈子份子真係天真, 點解仲可以覺得人哋會稀罕個所謂會藉呢? 佢係咪以為個會藉要幾百萬買返嚟? 百幾蚊咋嘛....真係收檔啦....因為一個投訴而不單black list人, 仲好似好啱咁話不獲續會...咁當初就唔好話咩"透明度"啦...學人扮PRO又唔扮足...如果我因為一個投訴就BLACK LIST D客就好喇.....佢哋完全漠視人o既投訴權利囉...叫佢哋取消埋其他人D會藉, 等佢哋幾個專業小圈子幹子玩埋佢啦....
    [版主回覆06/11/2009 00:00:00]係呀~~我都冇申請續會,駛乜佢取消我會藉呀?!好唔合邏輯。
    以為自己「遊艇會」呀?真係笑爆人個嘴....
    本身已經覺得續會係浪費金錢。我自己同其他人出去玩唔好?!
    若果你D客打黎投訴,下次BLOCK左佢電話,唔好再比佢打黎投訴喇!

    回覆刪除
  2. 唉... 睇到心有D 酸...
    回想起有句名人名言... 泥水佬做門... 過得人... 過得自己...
    就算自己過唔到... 都要過到人先係一個合格的泥水佬...
    [版主回覆06/11/2009 13:59:00]無錯!簡而精!
    宜家係相反,佢自認為過得到自己囉!

    回覆刪除
  3. 呀XX出左名小氣,入得佢個會我諗要適應埋佢D 小氣 及自大 先可玩埋..最記得佢有一句 (真正餌木釣,只在 H.K XXX )<<<< 我笑左
    [版主回覆06/11/2009 23:27:00]你講個句又真係幾好笑~~
    其實佢有冇諗過憑乜野講出呢句說話?!

    回覆刪除
  4. 睇到呢個blog所講o既回應,原來真係有禁多人知道佢同那幾個所謂幹事o既"美行".....原來條友真係禁小氣,不過"日久見人心",希望重未享受過佢地o既"美行"前o既朋友,早日可以抽身啦... ...所以都要多謝呢班 west guys啦!
    [版主回覆06/11/2009 23:32:00]原來我地咁遲先知道佢地O既「美行」。
    講真啦!參加過兩次活動都已經「見人心」,何需「日久」呢?!
    都唔知踩親佢邊條尾?!

    回覆刪除
  5. 咁。。。你日後有冇入會恐懼症架
    [版主回覆06/12/2009 00:26:00]點會呀?!唔入咪得囉!入個D狗屎垃圾會又冇用O既...
    同阿甘、大王和....一齊自己組個會咪唔驚囉!HAHA

    回覆刪除
  6. 睇開啲啦
    其實個個會都係咁, 或者應該話呢個世界係有啲咁既人在所難勉
    就好似我以前都係某個釣會既幹事(雖然我釣魚並唔叻 )
    因為釣會既方向, 中心越黎越商業化
    而某啲幹事意見,人既態度亦見分期
    無奈地我離開了一手有份創辦的釣會
    有時一個人釣, 一班同好去釣
    往往比負住一個釣會的名義來得輕鬆自然
    釣魚也只是尋開心
    無謂為自己帶來另一份負擔
    餌X會我都識啲人
    入面都有好多好人
    我諗你都應該結識了不少同好
    諗番可能你受氣
    但想清楚可能你得到更多呢
    [版主回覆06/17/2009 00:03:00]多謝你O既留言!你好明白我O既感受。
    其實我一直都好嚮往釣魚/釣魷的時候。
    入會都唔係為左D乜野,只係想間唔中大班人玩下。但事實並唔係咁簡單,玩左一陣就發現好多之前見唔到O既人性醜惡,醜惡得好可怕。那班幹事的荒唐行為都是意料之內的事,但那一位「會仔」的人性 再 一次見到佢幾咁醜惡。現在睇清楚還來得及時...
    我亦都體會到有些會只是沽名釣譽,難道是有一個公信力的會嗎?卻不是,有時只是一些愛出名為出名的人聚在一起罷了!玩得咁複雜,爭名逐利為乜呢?!
    自己玩不知幾咁開心呀~~~~~~~~~~~YEAH!
     

    回覆刪除