2009年6月12日 星期五

Mega Box超大房唱K慶生日

重溫一個月前大王爸媽與我家庭一同去MEGA BOX唱LUNCH K慶祝生日。


意想不到可以有這樣大的房~~~~我估可以容納三至四十人。四部大電視從天而降~~好型呀!


這房大得可以讓我們散佈於房的四個角落。中間位置可以跳舞,而且可以站著來唱。



好像去了一間大BAR一樣。還有兩個獨立廁所。



有一個像BAR的地方,有好多酒杯和酒....


我們便走入去扮BAR TENDER~~HAHA


大王又在掛住玩PS



大家也很喜歡唱LUNCH K,因為外面食LUNCH也要幾十元。那為甚麼不在一個舒服的環境,又有音樂享受的情況下無拘束的食LUNCH呢?!所以我喜歡假日去唱LUNCH K~~~MEAG BOX CEO NEWAY真的非常正~~~


你看她們玩得多開心?!



午餐質素都不錯,只需幾十元。



來個合照~~~大家食得和唱得好開心~~~



是次消費是大王爸媽支付作為我的生日慶祝飯。多謝多謝!



MEGA BOX見到SIMSON影張相先~~~


大王突然間好似SIMSON呀!哈哈



好感謝大王爸媽送的耳環~~~I LIKE IT SO MUCH



還有一張內裡寫著好感人字句的生日咭。好感動~~~



多謝~~~下次要再去BOOK這間房唱K~~~


2 則留言:

  1. 對耳環好靚呀, 戴住佢影番幅相吖嘛
    [版主回覆06/15/2009 00:09:00]我試過影,但影得唔靚呀~~~

    回覆刪除
  2. 做咩未見過你戴呢對耳環O既? 對耳環好靚呀...
    [版主回覆06/15/2009 00:10:00]下次帶比你睇~~~真係幾靚O家~~

    回覆刪除