2008年12月26日 星期五

XMAS EVE 倒數

今年的XMAS EVE和大王去了海港城睇電影「葉問」。睇完再去完洗手間都差唔多倒數~~~GOOD TIMING~~~


大家係海港城影返張聖誕合照先~~~羊咩咩對眼好呆呆.....好攪笑~~~



大王好影唔影走去影羊咩咩的PAT PAT~~~又幾白幾滑喎~~~



係廣東道聽到S.H.E.唱歌~~~YEAH~~~我都幾鍾意S.H.E. O既歌~~~



五、四、三、二、一! MERRY XMAS~~~


祝大家每日都快樂


2 則留言:

  1. 我昨天都去尖沙咀呀, 係去買NIKE野, 不過睇唔啱, 係呢, 可否留出年一月份比我呀, 嘻嘻  我都想同D羊咩影相架, 不過昨天, 著得太普通啦, 所以冇影到.
    [版主回覆12/28/2008 16:34:00]好~~我叫大王比你啦~~~
    哈..著得普通都可以影O家MA~~

    回覆刪除
  2. 我去左睇神探加利略,幾好睇架!

    回覆刪除