2008年12月26日 星期五

2008年12月21日 橫瀾島SHORE GAME (PART B)

真係唔好意思...PART B要宜家先出版~~~

頭先講緊小信師兄一放落去就中魷之後,佢叫我同大王叫佢個位。不過,要去到呢個位都有D難道,最後都安全去到呢個位。辛苦哂兩位壯男~~~

大王中魷喇~~~~哈哈....好似有d雞手鴨腳喎~~~~

小信師兄幫手攞撈箕~~~




魷魷唔乖~~~死纏住個網唔放!!!你唔乖我地會煮左你黎食O家....但係你乖我地都會食左你~~~~所以...我明你點解唔乖喇!




不久之後,我都有得中喇~~~一種久違了的感覺~~~因為我有三星期冇FIT魷喇~~




我和魷魷合照~~~




小信師兄好型O既一面~~~~可以放去魚樂網10大型人選舉...HAHA




李錦聯師傅又黎喇~~~~




小信師兄的魷魷死左之後度有35CM~~~勁!




咁樣影係咪好大隻呢?!下次要生個時影喇!




呢隻魷又唔乖....攝左係條隙入面~~~




下午一點轉位返去橫瀾旁邊~~~

大王企左係咀位試FIT




呢度D浪好大....有D得人驚.....企緊O既位分分鐘比個浪打埋黎....




另一個高少少O既釣位




好在呢度都有得中到兩隻~~~呢張係扮小信師兄O既型POSE




我地又搵D位養魷魷...佢地走黎走去,再加埋D浪打埋黎,好在有沖左落海




大王好比心機~~~見到好遠處的小信師兄嗎?!




今日成日都好曬~~~太陽快落山了




以前GEOG學的HONEY COMB WEATHERING




宜家仲有人食忌廉賓O既咩?!乜野年代呀~~~




有輛直升機降落橫瀾島




小信師兄和日落....正意味著今日釣行即刻完結。




今日的SHORE GAME都好完滿咁結束,我全日釣到七隻魷魷~~~都算對自己有個交代。再加上,今日真係好悠閒。日日返工身心都好疲累,原來咁樣出去郊外真係心曠神怡~~~舒服左好多~~

期待下一次的釣行

2 則留言:

  1. 女仔人家唔好曬咁多呀, 幾得做番D MASK 呀
    [版主回覆12/28/2008 16:36:00]甘太....呢個我都明白呀
    亦都係出去釣魚面對的大難題~~~我成日都同大王講曬黑左...
    我會做返多D MASK...但...隻手黑到好似農夫咁~~~都唔知點攪

    回覆刪除
  2. 叫大王買多D SKII 咪得囉
    [版主回覆12/29/2008 13:46:00]哈哈...大王先唔會理我啦!

    回覆刪除