2008年12月21日 星期日

2008年12月21日 橫瀾島SHORE GAME FIT魷團(PART A)

今日是冬至,也是FIT大尾魷的大好日子。BOAT GAME和CAR GAME就試得多,今次試下SHORE GAME。

我們先到觀塘吃過早餐後便乘的士到鯉魚門三家村碼頭上船。

等待出發的架生~~~








有漁船賣緊魚~~~




四哥正示範最新的救生衣。




今日天朗熱清,睇黎好多魷魷等緊我地~~~




第一次坐磯艇~~~




我和大王。多得林小信幫手影合照~~~THANKS




呢張相係想講出面好大湧,我地不斷好似玩緊海盜船咁~~~




偷望外面只有藍天,沒有白雲的景色




林小信扮梁漢文 LEARN 丙~~~(但好似D猥瑣佬~~~~哈哈)




橫瀾島~~~有樓梯行上去燈塔~~~平時只係聽到天文台話D颱風係橫瀾以北乜乜咁...原來就係呢度~~~~




我和大王AND林小信上了這個位~~~下面就係正離開的磯艇~~~其實呢隻艇都幾靚~~~




好靚的一幅圖畫




林小信揀給大家的位~~~景色都唔錯~~~而且可以試好幾個位~~~




你睇~~~你兩位的位隔幾遠就知呢度有好多位可以試FIT。




小信師兄一放落去就有~~~仲自己攞捕獸器上魷。上魷都型過人~~~




我地的距離相隔好遠。呢張相係ZOOM左好多先影到....呢個位開齋,可以振舊一下士氣。




小信師兄第二槍又中....中到我同大王都好驚...驚D魷魷比佢釣哂~~~

呢隻中個時不斷出DRAG,D聲老遠都聽到....好想玩埋一份...但太遠喇!

小信師兄枝竿咁彎就知呢隻魷魷唔少野啦!




勁ZOOM先影到....好大隻呀.....好有份量一睇就知~~~




嘩~~~~羸哂喇~~~~




(待續)

4 則留言:

  1. 第一次坐磯艇係有冇覺得好過癮呢?
     
    [版主回覆12/26/2008 23:07:00]係呀....好似比快艇更快...有湧埋黎飛得更高...好似玩海盜船咁

    回覆刪除
  2. 約翰先生:全靠你地一班釣手,先至可以令佢享受釣魷o既樂趣咋~~~ ...真係要多謝你地呀!

    回覆刪除
  3. 哈~~以後又多個選擇玩囉~~~
    [版主回覆12/26/2008 23:07:00]係呀...可以出遠D~~~

    回覆刪除
  4. 你有冇收獲咁呀
    [版主回覆12/26/2008 23:07:00]我有呀....密切留意PART B啦...哈哈

    回覆刪除