2008年12月28日 星期日

四個女仔韓國四日三夜瘋狂食喝玩樂團 DAY 1 (PART A)

十一月尾十二月頭同三個同事去左四日三夜韓國自由行,好開心好精彩~~~


第一次係咁樣的組合去旅行,嘻嘻哈哈,大家都係D好就得人O既女仔,所以去邊都好隨意。食左好多正野~~~買左好多SKINCARE PRODUCT返黎....呢D真係叫瘋狂大購物。我地O既行程,有光,有悠閒,有食到成枱都係野,也有瘋狂購物的時候。簡單黎講,真係一個好難忘的旅程。


第一次去韓國係2004年,和妹妹跟團去。那一次去完之後已經對自己說短期之內不會再去韓國,因為好像沒有甚麼東西玩似的。但今次,第一日去到韓國,已經完全改觀。


好~~~不如開始講下我地O既旅程先~~~


其實係出發前一個月我先CONFIRM去。今次的旅費比預期平,大約為$3,200乘搭韓亞航空淩晨機去,晚機返香港,住三晚BEST WESTERN PREMIER HOTEL KUKDO


 


出發日(第一日): 十一月三十日  乘搭OZ 724 00:30機往首爾仁川機場。


DAY 1: 香港-->首爾-->明洞-->景褔宮-->鐘路區-->仁寺洞-->酒店(訓幾個鐘)-->東大門



行左去新客運大樓。但...好似全部鋪頭都CLOSE左....唯有同大雪人影相~~~好想攬住佢...但佢太大個喇!



見到尾三個行....若果係尾四個行去阿姆斯特丹就好喇!



食少少野先~~~得大家樂最平....我地帶左部NOTEBOOK去韓國個邊都可以上MSN同埋睇珠光寶氣喎。因為聽聞機場有得WIFI上網,可惜我地攪左好耐都上唔到,可能要做SETTING先得。上唔到網所以冇心機。



夠時間行去閘口喇~~~今次的目的地係蘇黎世~~~



唔係....應該係約翰尼斯堡先O岩...FINAL CALL喇!快D上機啦!



發完夢未呀!我地O既目的地係SEOUL首爾呀!



四個傻婆放部NOTEBOOK係車仔度自拍~~~



有一韓國女子見我地咁辛苦,主動話我地影相~~~HAHA...


上機喇!淩晨機喎....所以四個女子都戴眼鏡....頹LOOK



到達韓國時間為4:28,韓國比香港快一小時。



呢位乘客件衫長到拖地



飛機餐~~~呢個係BEEF....牛肉碎飯....



呢個係FISH~~唔錯!



呢三粒CREAM PUFF好好食~~~



好快落機同出閘~~~


當然要係機場唱埋錢啦!今日個RATE係HK$1=180 WON...好抵....(之前仲抵...試過200)


去搵巴士返酒店放低行李。我地就係搭12A站的6015號線巴士。



6015號線往明洞的車。我地的酒店係乙支路附近。下次有班次表。



等車的時間係去四日韓國入面最涷的一刻。快D有車啦!



呢位朋友著到好似愛斯基摩人咁~~~



六點半到達酒店RECEPTION。只可以放低行李,不能EARLY CHECK IN,佢多次話冇房可以安排到,駛唔駛咁FULL呀!



大堂裝修都幾光猛優雅。



(待續~~~)


7 則留言:

  1. 點解短髮嗰位小姐好似着咁薄咁O既....好想快D睇待續呀, 快D繼續UPDATE啦
    [版主回覆12/29/2008 13:42:00]多謝圓碌碌收看~~~我會update得快d o家喇!
    短髮小姐又的確唔怕涷.....厲害

    回覆刪除
  2. 我就比較鐘意跟團啦, 自由行???要做好多準備功夫, 加上我驚有乜差池, 都唔知點算, 所以自由行唔啱我呢 多年前同老公去過, 都幾好玩架
    [版主回覆12/29/2008 13:43:00]自由行真係好玩好多.....無拘無束先可以感受到另一個國家的生活同文化~~~~好想快d又去呀

    回覆刪除
  3. 哈哈哈~~你地好開心o者 ^^
    下次考慮帶多個同事M呀,好乖好聽話ga~~~卡卡卡
    不過你地真係好厲害呀,喵成日都覺得韓國好似言語唔通,都唔敢自己去tim...

    回覆刪除
  4. 請問由機場去酒店既車程有幾耐??我都想自由行去韓國,有咩酒店離地鐵站不遠較適合我地既韓國新手?
    [版主回覆02/17/2009 23:29:00]我地間酒店離機場大約半小時左右~~~因為都係一條高速公路咁入返市區
    其實地鐵站周圍都係,大部份酒店都唔會離地鐵站太遠。但若果你係會成日去明洞SHOPPING,我覺得你揀住明洞的酒店會方便D

    回覆刪除
  5. 請問你嘅package喺邊間旅行社book?我都想book 呢間酒店,但我睇過大行只得新華有
    [版主回覆04/21/2009 22:34:00]我地係THROUGH一間細行BOOK O家....
    其實你問下D旅行社,轉住第二間可能只需加少少錢..有時可以選擇的酒店未必係PACKAGE上面個D....

    回覆刪除
  6. 好q 呀.. 你去韓國同泰國同我揀的酒店都一樣 XD 你個BLOG 好多資料 同相睇呀 ^_^
    [版主回覆12/27/2009 14:10:00]呢間酒店真係幾舒服!值得推介~~~
    多謝你參觀我個BLOG呀!我鍾意去旅行,又鍾意影相,所以放左好多相出黎比人睇!請多多支持呀!

    回覆刪除
  7. 請問回程到機場的6015巴士在哪裡乘搭?
    [版主回覆02/17/2010 22:20:00]回程個時,我地係酒店門口搭O家!好方便..
    呢班車仲會係好多明洞的酒店門外有站O家!

    回覆刪除