2008年10月18日 星期六

FIT左一陣大尾魷@西貢灣仔碼頭

由於今天晚上有事要做,所以決定今個星期六即今天釣早水。


哈哈...早水對我們來說當然不是晨光水啦!


六點幾起身,之後食早餐,駕車入北潭涌再乘94巴士入黃石碼頭。今天,我們要趕往灣仔的頭班船(9:40A.M.)


這是等94號半小時一班的巴士無聊同個牌影相。大王叫我咁樣拎住支竿扮型~~~哈



大王呆呆地等巴士。熱到無心機....



好彩趕到9:40的頭班船往灣仔。普通渡船費$15~~~這航班只有逢星期六、星期日及公眾假期才開~~~~



「閣下在此」即黃石碼頭。我們的目的地是灣仔南風灣。唔BOAT GAME唯有步行乘渡輪前往。



船黎喇!都遲左少少~~~



去到灣仔約十點。今日好大風....所以好難FIT。左FIT右FIT前FIT都好難控制D絲。


再加上今日係死流,所以我都打定輸數釣唔到....


所以...突然然有D野賴下賴下....抽起支竿個時已經CLICK石,但又發覺可以抽得起...


漸漸發覺有D重量...原來真係我地O既目標魷....好開心...有點難以置信...因為覺得今日咁大風加上死流好難釣...


你睇隻大魷尾都有少少份量~~~



大尾魷獨照....



今次唔係邪惡眼晴...而係呆滯的眼神




未幾,大王去我個位同我O既方法去釣都釣到~~~~



顏色都幾靚O家~~~



至中午時份開始愈來愈曬...攪到我要匿埋係樹蔭下....但釣況不太理想....


一個鐘一班船...又黎喇!



灣仔係露營之地~~~環境唔錯。記得以前行山曾經來過呢度。



若果唔大風,其實呢個位置都唔錯。你睇?!成地都係墨。有個大叔話佢尋晚係度釣到5隻~~~



我地搭呢班兩點O既船走喇~~~趕時間走..又爛玩



呢個係另一個可以一試的釣點...



大王同船長叔叔大談南油經歷....傾得好開心....



兩點半左右就落船,不過三時先有巴士....呆等半個鐘...


玩左一陣都叫有D交代。起碼又著魷魚衫,果然實釣到。哈哈...唔通件衫真係開左光先賣比人?!


噢...又要等一個星期先可以再釣大尾魷......


沒有留言:

張貼留言