2008年10月27日 星期一

成個人咁大隻的大尾魷@第二次煲薑

yeah~~~~可以又出發煲薑喇~~~今次又係同小銘、林小信、麥老闆和大王出發。


上次出發前席因為發惡夢訓得唔好,所以玩個時都冇乜精神~~~


今次唔好喇!出發前一早已經訓覺,所以抖足精神去玩,人都精靈d~~


大王七點多來到我屋企樓下的停車場攞車,幫佢影左個靚相~~~



在三門仔的士多吃過早餐後,大家就去到碼頭旁set竿。你睇隻姣蝦幾靚?


shimano sephia bb攪...大王打埋sephia o既布繩比我用....多謝大王



大家懷住興奮的心情上船去~~~



yeah~~~終於開到齋....釣到隻小魷....當然要catch and release啦!唔係第日邊有大隻釣呢?!



呢兩位小朋友係度做乜呢?!好似好cute咁~~~



又中喎....等我影張攬住隻蝦o既相先....因為見到呢d鏡頭又係好興奮....同埋可以知道大尾魷係點食隻蝦~~~



後來去到呢個位....好大風浪....企都唔係好企得穩...中左一隻有d size的魷。不過冇影相...唔緊要...一陣都會繼續釣到。



樹生叔叔用黎釣魚的蟹仔。蟹仔嘔白泡的一刻,好似小朋友玩口水。



又有大少少size的魷魚上釣。yeah~~~~



和好nice的樹生叔叔合照....後面有位小朋友玩得好開心喎!!



若果師傅你企唔穩跌左落海就好笑喇!



哈哈....小尾魷都影相...唔知一陣釣唔釣到....所有魷都係用紅色的竿和藍色的攪中魷,呢個組合叫「紅藍精神」(其實係一隻馬名)。我地不斷話釣埋今次枝竿就要退役,佢就不斷令我地中魷....



 



小魷影完相就放生~~~



好易中好易中..好易買餐「食送」...哈哈



林小信師兄因為幫大王上呢隻魷而被噴。好在佢用佢左邊的「canada」擋哂,若果唔係大王都會糟央。辛苦了師兄~~



師傅好似好滄桑咁....做乜唔開心呀?!



大家到塔門吃個午飯休息一下先再戰....


(待續)


7 則留言:

  1.  
     
    愛拍照的女孩:         你們是怎樣算”大小”的? 甚麼尺寸要”回歸大自然”?
     
    [版主回覆10/27/2008 23:35:00]哈....真係憑感覺~~~
    例如你見到隻瘦瘦但又活潑的魷,我會放佢走,等佢繼續係大海生活
     

    回覆刪除
  2. 開心的一天
    [版主回覆10/29/2008 19:07:00]係呀....真係好開心舒暢~~
    好想個個星期都去...但都幾貴~~~
     

    回覆刪除
  3. 我跌左落海~咁你就可以見識一下充氣救生衣o既爆發力同實際用途喇~~
    快d出埋第2篇喇喎~~~
    [版主回覆10/29/2008 19:08:00]哈...我又唔想你跌左海,但又想見識下救生衣的自動膨脹
    好矛盾呢!點好呢....

    回覆刪除
  4. 哈... 又中  !! Yeah !!
    [版主回覆10/29/2008 19:09:00]若果出快艇都唔中一隻,個日應該好黑仔~~

    回覆刪除
  5. 一係等你買左掟你落海~
    一係下次叫林小信著出黎再掟佢落海~
    2選1~
    [版主回覆10/30/2008 18:08:00]點都要睇下救生衣o既效果先會買...
    所以掟左林小信落海,見到佢冇沉o既先買
    我會選擇choice 2

    回覆刪除
  6. 你地好無聊好low B 囉!

    回覆刪除
  7. 咁小信你下次記得著埋件救生衣出黎喇~~~
    唔係會比我地話你"好冇品lo"~

    回覆刪除