2008年8月5日 星期二

2008年8月1-3日 咁大個女第一次出南海油田釣魚(一)

今次係我第一次出南海油田釣魚。其實上年吞拿大王去個時,我已經覺得南海油田離我好遠,每次都好肯定自己唔會跟佢去,因為我唔識游水,見到個海會好驚,仲要個海係好深好深,下面好多大魚。跌左落去一定冇命返上黎,所以每次佢好想我同佢去,我都堅持唔會去。


就因為佢咁想我同佢去,今次,我放下堅持去參予一下這個高難度的挑戰。


晚上九點,我地一行十六人從鯉魚門三家村碼頭出發。


下面係對面海的柴灣夜景....



我地就係坐肥雞隻船...肥雞係一個肥嘟嘟的船家。



心情好興奮,出發喇!



團員一齊黎張大合照....約有一半人我係識o既...


吞拿大王叫我有幾頹得幾頹,叫我唔好戴con唔好gel頭,所以整個旅程都係以超頹look出現。右上角黃衫人就是肥雞船長。



吞拿大王和大甘~~~



我和吞拿大王...上面o既繩係比我地捉住黎係大風浪時平衡身體。



好豐富的宵夜...不過我已經食左晚餐,所以食唔落...



你睇d師兄食得幾滋味?!



吞拿大王開始set炮架,因為set完可以訓覺喇!



訓個時都冇乜事,有少少浪...可以訓到。


但清晨六點多醒來,好大浪,feel到成架船係有時側埋一邊。訓係度o既人可以sir黎sir去,撞頭撞腳。我個下有d驚,會唔會之後都係咁,因為我唔知自己頂唔頂得順。


我問吞拿大王,咁樣係咪正常o家?佢話係,佢話平時都係咁....oh my god.....即刻再食返粒白兔牌暈浪丸先。


起身刷牙洗臉後就影下相。見到油井喇!個天仲唔錯,不過頗為大浪o即~~~



佢地話有四級風喎!



早餐有....正呀!好健康~~~



小籠包.....



鮮茄腸腸蟹柳火腿通心粉...i like it~~~



我地先到達新井。第一次近距離見到油井,心情好興奮。上面仲見到好多工人做緊野。係度釣左一陣,全船人都冇釣到魚,應該話釣左十幾分鐘,已經有架拖鉢好快咁行埋黎。



原來呢d叫拖鉢。呢d拖鉢其實幾靚仔,不過見到佢地大家都好唔高興,因為知道一定唔駛旨意可以釣魚。好快佢已經走埋黎咁鉢鉢聲......趕你走喇!



呢架南油211拖鉢就咁趕走左我地....要棄井坐兩個鐘船去八枝樁。



再見喇~~~~~



(待續)


1 則留言:

  1. 嘩....咁好餸既 !我仲想問呢,瞓個位有無冷氣架,其實真係算唔算辛苦呀?因為我都好想試下去南油呀
    [版主回覆08/12/2008 23:33:00]訓個個位有冷氣o家.....訓覺若果唔太浪都唔係太辛苦....
    去玩下啦!大浪個時記住食粒白兔牌暈浪丸就得喇!

    回覆刪除