2008年8月6日 星期三

2008年8月1-3日 咁大個女第一次出南海油田釣魚(三)

六點幾至十點,我又走左去訓~~~所以話,去南油都唔係冇時間訓,應該話有好多時間訓~~~


下面係飲醉左之後訓緊覺的南油水佬~~~



吞拿大王又係度整古做怪



走左係水佬和發記中間攪攪震



魚獲~~~肥嘟嘟o既紅鮪~~~



全船魚獲....得咁多~~~~有蕃薯、章紅、池魚和紅鮪



肥美的章紅~~~



阿甘與章紅



全程冇攞過枝竿出黎o既逹逹~~~



水佬釣得的班仔....真係好細條下



哈哈....班仔和池魚



烏賊一筋



 



吞拿大王與他的釣魚老友記



十六斤章紅



唔記得左幾多斤的紅鮪



船的環境~~~



下午四點多返回鯉魚門三家村碼頭....行程完滿結束



3 則留言:

  1. 當晚我係妳哋隔離船....我釣到黃鰭咋..~~
    妳有幸同 烏賊一筋 影相真好>>>因為佢係本會 JIG神 ~

    回覆刪除
  2. 哈哈...我都唔知自己同左明星影相....
    JIG神真厲害,失敬失敬

    回覆刪除
  3. 又一次係咁,我以後點見d江東魚友呀,我都係啤酒洗(魚竿)囉.......今年唔出南油
    [版主回覆08/12/2008 23:33:00]哈哈....你下次唔好飲咁多啦!

    回覆刪除