2008年8月22日 星期五

今日係公司見到陳豪....好NICE呀!

尋日同同事出去食完飯返到公司。聽人講話陳豪坐在係我地PANTRY睇緊報紙,所以我地個個都扮斟水咁入PANTRY。


佢好師文咁對我地微笑。我地又冇膽同佢講野....


後來有個同事好勇敢拎部手機邀請合照,佢又好NICE咁話好。


我地就當然唔執輸又影返張相啦!


佢好高呀...我地去到佢膞頭咋!


我同佢講我晚晚都睇阿卡O家....同埋問佢飲唔飲野....



之前係公司都見過陳冠希、農夫、吳建豪和廖碧兒等.....


第一次同上黎O既ARTIST影相.....哈哈.....


最親切就係我真係晚晚追看家好月圓O家~~~晚晚都睇阿卡......


IT'S REALLY A NICE PIC..


沒有留言:

張貼留言