2008年8月5日 星期二

2008年8月1-3日 咁大個女第一次出南海油田釣魚(二)

訓左兩個鐘船程去八枝樁,因為咁大浪,唔訓覺養足精神真係冇野做。


係八枝樁唔記得影相。放南極蝦仔落去,間唔中見到少少池魚。係船側釣唔到,風浪太大。後來去左船尾放流釣,但呢度o既環境太惡劣。點惡劣?四五級風浪呀!企都企唔穩,再加上係船尾,一高一低成十尺浪都有呀!只係覺得自己係度玩緊海盜船。


我一邊攞住枝竿,一邊捉住上面的鐵,唔係我一早跌左落海喇!


好快,我釣得第一條南油魚魚就係池魚喇!好開心~~~後來有d人中到幾條蕃薯....我企都企唔穩,釣到條池魚已經行開左喇!再加上船尾實在太多人。


後來,見d魚已經唔開口,有人提議去雙子井。


呢度就係雙子井,兩個井連於一起~~~見到已經好振奮~~~


你睇...未行埋去已經見到拖鉢鉢緊兩隻船。點埋去呀?!


大家都好灰心,去到邊都有拖鉢,釣乜魚呀?!



大家趁住拖鉢去鉢第二架船,快d釣幾下先...



好快隻拖鉢已經玩捉迷藏咁...追完呢隻船又鉢第二隻船。我地已經無路可走,唔可以再嘥時間去第二個井,所以堅持要等d拖鉢收工係呢度紮營。


我地係個井度周圍走,隻拖鉢見我地賴死唔走,終於黎攪我地。


最後更激到佢地好嬲咁以高速追向我地,仲射埋水....真係第一次見。



你睇追得幾近?!好決心咁唔比我地接近油井。唔知佢會唔會真係射埋黎呢?



唔係激嬲佢都影唔到呢張靚相,好壯觀。



迫我地逃離到好遠之後,佢都轉左方向走....可能佢地夠鐘收工喇!哈哈....



當然我地又用左幾個字o既時間返去油井紮營~~~~終於安靜咁釣下魚喇!



又係時間食晚餐~~~~好豐富...樣樣都好食~~~



有梅菜蒸排骨、涼瓜豬肉、肉餅和炒通菜等等...



開始日落喇!隨時有巨物出現。


好大浪呀!







仲有一段








日落下的油井,好迷人~~~~



tuna大王~~~



係樁邊釣都冇乜魚釣....大家都冇乜魚中~~~~



用生池魚仔做餌....



釣到十一點幾都冇魚釣,我又比d浪攪到好眼訓...所以就捨得吞拿大王自己走左去訓覺。訓到半夜三點多起左身,聽到出面好嘈,所以就起身。原來人地釣到d紅鮪、章紅和班,但都唔係好多條。


我決定唔訓陪吞拿大王。出面好大流,打沈底都要用好重鉛放到120 mo既海底。


但太大流,所以成日同對面船或自己船o既人click哂d絲。都唔知點釣.....你無事,人地唔識釣就已經click到你唔駛釣。


五點多,天開始光。本身個天同海都黑哂,一分鐘都唔夠已經出左少少陽光喇!


好靚~~~~~



又光多少少~~~晨光第一線....好浪漫



離開油井的一刻,仲靚~~~好美的一幅圖畫.....我會記住呢一刻~~~



一望無際的海上日出原來係咁靚



突然間覺得人生係充滿希望~~~



(待續)


6 則留言:

  1. HELO~~~~~想問南海油田響邊度黎家~
    [版主回覆08/07/2008 14:07:00]係地圖上面O既北 緯20度,東 經 115 度左右

    回覆刪除

  2. 咁你吔有冇濕晒呃?
    [版主回覆08/07/2008 13:59:00]哈哈...冇呀...佢追趕我地去到好遠....有D工作人員出左黎船邊望下我地....我地架船又繼續走....
    佢射水黎嚇我地...但冇整濕我地

    回覆刪除
  3. 哈哈~~我坐o個隻船咪係頭o個兩隻囉~~
    佢一趕~我地就走左出去浮波玩黃鰭b喇~~~
    [版主回覆08/07/2008 14:01:00]原來你地個兩隻船...咁個晚你地係咪都係度紮營?
    唉...基本上個日淨係係度玩捉迷藏,浪費左不少時間

    回覆刪除
  4. 係呀~~我地埋好位都係得幾口.......拎得條紅油........
    之後夜晚轉番新井隊黃鰭囉~
    [版主回覆08/12/2008 23:37:00]我地就因為冇轉位咪繼續冇魚釣囉~~~~

    回覆刪除
  5. 嘩....見到都好似好大浪下,拋高拋低,好驚
    [版主回覆08/12/2008 23:38:00]我唔係驚暈船浪,而係驚跌左落海咋~~~
    時刻記住要自我保護,驚跌就搵d野扶住就冇問題喇

    回覆刪除
  6. 好特別的活動. 正!
    [版主回覆08/14/2008 23:49:00]係呀...特別得來又好難忘~~~

    回覆刪除