2010年4月12日 星期一

台北PREWEDDING的酒店(二)

哈哈....上回都未講完下個月去台北的酒店。

其實之前每一年都會同大王去一次日本,因為日本是我倆充滿開心回憶的地方。但由於下年結婚,所以為了省一點錢,所以暫停一年的日本之旅。

下年我們誓要一定再重臨JAPAN!

幾年前我同妹妹已經去過一次台北,其實一次已足夠。我又不是周圍掃街(掃小食)的人,食一點點已經飽到甚麼也不用再食。要行街,香港已經夠好行。

今次大王是首次踏足台北,當然不要嚇驚他啦!一陣大王怕了,下次要他和我去台中台南就有點難度了!

所以,我想在行程中其中一晚住得靚少少,舒服少少。

我們大致上的行程是...

DAY1: 到法國巨星選衫

DAY2: 整天拍照

DAY3: 揀相

DAY4: 自由活動

DAY5: 半日自由活動(下午四點幾機返香港)

本身諗住DAY 3揀完相,做完正經事先住晚好。但踏正星期五,價錢好似貴一點。

我覺得平日平好多,好似抵D,而且有些酒店在假日還要到晚上十點才有房。我一同大王講,大王就話:「唔住喇!成十點先有得攞房?咁之前D時間去邊呀?」

於是我就更加鎖定要住得好少少就揀DAY2影完相之後去。起碼間房要大點,有按摩浴池。












沐蘭:真係幾靚,好似OUT BUDGET。

在繁忙、緊湊的生活步調中,想要暫時跳脫出既有的生活框框,再也不用等到連假安排出國。台中Motel「沐蘭」將事業版圖拓展至台北大直,同時也把南國的Villa渡假風格帶進台北,離市區只要十分鐘的車程,就可以馬上實現有如出國渡假的輕鬆愜意。

台北沐蘭的休息價位從980~3,000元,住宿的價位則從4,800~14,500元,在平日入住可享住宿價位6折的優惠。最頂級的水舞Villa住宿原價14,500元,打完折後只要8,700元,就可以馬上體驗到巴里島渡假般的心境。















薇閣: 房間真係好靚,好有時尚感覺。平日價有些更是NT$2,700,17坪大的房間都是NT$3,800。但好似較少人住過,在YAHOO SEARCH到資料感覺似時鐘酒店,所以最後都無揀。

薇閣大直旗艦館灑下台幣近十億的天文數字,重金聘請全台二十多位最精銳的時尚設計師一起既合作又競爭的打造全台第一家Design Hotel。薇閣大直館的33種主題房型以及橙果設計團隊「FUN到會讓你想帶走」的客房精品,絕對是您再次體觸悸動的唯一選擇。

大直薇閣雖僅96個房間,卻有45種主題、33種房型,每房平均造價1,050萬元。全館分為汽車房及迷你房兩大類,多種主題中,「異想樂園」有趣味旋轉木馬、「白色森林」以北京鳥巢為特色,「魔幻電音」則以藍光及冷色調打造迷幻氣氛,其他還有「美國舞孃」、「安娜蘇」、「怡紅院」、「夜上海」、「水晶迷情」等,都很勁爆。

台北戀館


最後我揀左台北戀館,一來覺得正氣D,而且都有香港人住過。萬福旅行社都有得訂房,應該都唔差卦?!再加上房間都一樣咁大,好多特色的設計。

若果我選擇在平日住,價錢都幾平,NT$3200或再便宜都有交易。

房間介紹: http://www.isistaipei.com.tw/room_ch.php?room_id=434

我逐間房去睇,睇左好耐,再問埋大王。大家都好鍾意「迷情地中海」,因為大家都好鍾意海洋FEEL,覺得藍色好舒服。



















但,不幸的時間出現了!整個五月都未有人BOOK,除了我想BOOK那一天。那麼.....我就要選擇過另一個主題房。

之後,望來望去都好似只係鍾意「迷情地中海」。

另外都有諗過..

「神秘峇里」: 我驚大王話好似帳蓬




「舞動芝加哥」: 大王話唔鍾意紅色喎!




「爵士客房-LOUNGE風」: 雖然簡樸點,但好似酒店FEEL。










爵士客房-POP風」: 大王話唔鍾意好似鳥籠




(待續)

6 則留言:

  1. 台北戀館 真係好靚, 不過周邊冇乜地方行, 得個美麗華摩天輪, 搭車都幾遠架!
    仲有一間叫八方美學  都 ok 架, 你search 下 !
    我就建議你住寶格利晶鑽房 , 寶格利真係好方便 ! http://www.burgaryhotel.com/html/room.htm

    回覆刪除
  2. 哇, 啲酒店勁靚呀!!!!!
    戀館係好靚架, 嗰日去影摩天輪嗰陣見到... 我男朋友話... "下, 乜酒店唻架?" 同埋PRICE 都好公度... HAHA

    回覆刪除
  3. 我最中意POP風呀!不過又係我嗰日有人book咗!!咁你而家book邊間呀??
    [版主回覆04/17/2010 10:17:00]我BOOK個時就好多都未比人BOOK,只係我最鍾意個間「迷情地中海」。點解要咁攪呀!
    最後揀左第二間沉實D....驚大王唔LIKE呀!

    回覆刪除
  4. 嘩!d酒店咁勁ger!
    [版主回覆04/17/2010 10:11:00]我係其中一間揀得住靚少少咋!

    回覆刪除
  5. 我同我bf都係每年要去日本一次先安樂,為左結婚今年無得去,結完婚一定要再去呀﹗
    [版主回覆04/21/2010 00:53:00]哈..我同你一樣呀!一年去一次日本,今年要擱置喇!
    我都諗住HONEYMOON去北海道+沖繩。你好快手呀!咁快買左機票~~~~

    回覆刪除
  6. 因為我地係用asia miles來換機票,去北海道d飛好搶手,要一年前book定架﹗
    你地又係去北海道honey moon,咁我地咪有機會係北海道撞到囉,哈哈...

    回覆刪除