2010年4月10日 星期六

EASTER HOLIDAY之澳門一天遊 PART B

上回講到食完雞蛋仔-->食南屏文治-->魚翅。大王好嬲,魚翅最貴最唔值,所以轉個街角,見到有間叫「柳花莊美食坊」,眼甘甘望住D串燒,真係好想食。


見到好多最新推介KING SIZE串燒。我對羊柳粒串好有興趣呀!



有好多不同種類的即叫即燒串燒。



$18 KING SIZE串燒。



大王都同哥哥講話佢好辛苦,係咁熱的爐邊工作。好美味呀!



重點熱賣有燒七里香、雞肉串、雞皮串和雞腎串都只是$10。



老闆叫我們入去坐。GOOD!即叫即燒,食就食最新鮮熱騰騰的。


我乜都影一餐,可以同佢登出黎做宣傳。


另外有這些特別之選,例如照燒三文魚、加拿大翡翠螺、元貝、雞寶七里香、半串、鯖花魚、牛肋骨、牛柳串和茄子。


真的有點感覺去左日本的居酒屋。哈哈



還有外賣送貨服務。老闆話可以打電話送去酒店。



WOW!左起: 雞腎串、燒雞皮串和羊柳粒串



大王知我鍾意食羊扒,所以特別另外叫一個燒羊扒比我食。



大王走去偷影哥哥燒製串燒



老闆話這個要推介,比雞軟骨更好食,是雞的膝頭位置。果然,又脆又有口感。必試之選。



奄尖大王都讚好。



就是這家「柳家莊」美食坊。



路經阿三靚翅,但多人到....



大王,要試翅就真係要試下呢D喇!



還有撚手小菜,好想食呀!



肥仔記花生糖。



即製即食,勁新鮮。



師傅果然係肥仔。



由於為食關係,食左好多熱氣的串燒,即刻覺得成個人都好熱氣。見到街口有新家安涼茶檔。GOOD!仲要幾蚊有交易。用$5買了杯廿四味。



$5廿四味真係好OK,暫時解解熱氣。



之後同大王繼續搵食。我介紹大王去沙梨頭那邊試試六記粥麵和權記車仔檔食豬骨粥。辛苦行到去,成身大汗,竟然得個吉。佢地通通都休息呀!真係好失望~~~~~


因為真係好好食,平靚正O家!


最後行返去珠記。



因為這裡的雲吞、水餃和魚皮角都好出名。



魚皮角磅50元,辣椒油每樽25元。



我們今次買了兩盒雲吞返香港。



廚房部



真係客似雲來。



淨魚皮角



淨雲吞~~~再加枝提子芬達。正!



真係食到無停過。食飽和買完手信就再戰MGM。


今次主力玩老虎機,大王旺D,羸返我輸個D.....


最後成功上左9:30的船返香港,好FULL呀!點解咁多人O家~~~~


多謝大王給我的又食又拎的澳門一天遊。


5 則留言:

  1. 串燒, 食得多, 我驚喉嚨痛呢

    回覆刪除
  2. 睇到流口水!
    你地即日來回呀?  

    回覆刪除
  3. 涼茶個亞叔, 每次問佢口痛及清熱飲咩好..
    一定介紹18蚊個杯..好識做生意!!

    回覆刪除
  4. 咁奇怪六記無開﹖我個晚成11點幾都有開,唔通淨係做宵夜市﹖﹖
    我都有成燒烤,BUT去左黑沙度食,個間野叫「肥佬」,哈~~

    回覆刪除
  5. D串燒好似幾正喎, 我平時係去黑沙灘食, 下次去呢間試下先~
    肥仔記花生糖, 係我每次去都必買架!!!! 最喜愛佢既軟糖, 真係超超超超正! 諗起又流口水啦........

    回覆刪除