2010年4月10日 星期六

EASTER HOLIDAY之澳門一天遊 PART A

上一篇BLOG都講到EASTER HOLIDAY去了華東之旅返港之後,大王就讓我繼續有HOLIDAY外遊MOOD,所以就請我去澳門一日遊。YEAH!


這天一大清早起身,搭巴士去中港城。大王去買船票,要等一個小時先上船,所以先去食早餐。



在船上,大王話好眼訓。唔好訓住先啦!我地自拍張合照先訓啦!



我們今日的其中一個目的就是去「羅羅C」,即俄羅斯輪盤。


今次我們選了主戰MGM。



廣場入面有個EASTER擺設,其中有些有真雀的雀籠。我好不容易才影到這隻粉藍色靚雀的美態。好靚呀!



在賭場玩了個幾鐘,玩玩下羅羅C之後就玩老虎機。好似好耐無去小型拉斯維加斯喇!


真係好難KEEP完有錢羸。不知是我沒有賭運,還是我不懂賭博技巧。每次都好難贏錢。都是全靠大王贏了些錢比本我玩,玩得少一點壓力就好少少。哈哈....


玩一陣就出去搵食。今日是清明節假期,澳門淪陷了!好多好多香港人呀!


去到媽閣廟附近的帆船餐廳,見無人就入去啦!點知佢話三點開始收工,要到夜晚先再開工。我一早同大王講左帆船餐廳好FULL BOOKING佢又唔信,唯有下次平日先再去試下啦!


於是河邊新街向十六浦方向行返出去,真係幾遠水路。我又肚餓,餓到無力行。


見到呢檔雞蛋仔、格仔餅和香蕉糕的嬸嬸攤檔,當然要幫襯啦!



香蕉糕製作中~~~~YUMMY YUMMY



最衰我唔舒服啦!我唔敢食呢D香蕉糕呀!下次一定會搵返黎食!



價錢都唔貴呀!我至愛的雞蛋仔只需$8。



嬸嬸還好有誠意呀!



知道我猛咁影相,所以開了蓋給我影。佢都話開得太耐,所以稔左D,會無咁脆。


哈哈~~~唔緊要啦!稔有稔好食~~~



其實我好想食,見到我影咁多相就知啦!



食完雞蛋仔就帶大王去十月初五街食「南屏雅敘」。我最近兩次去澳門都必去,因為好鍾意它的人情味和南屏特厚三文治。


大王都叫了南屏一丁試試。



三文治的價錢。那麼厚厚,有义燒、火煺和蛋的三文治都是$15。



本身想食菠蘿飽,但是已經賣完喇!



之前食過鬆化蛋撻,今次唔食喇!



大王的涷0茶。



WOW~~~好RICH呀!



大王的南屏一丁。WOW~~~~HAHA......大王影得出美味的效果喎!



釣魚友都知隔離就是竹林釣具的所在地,都唔知點解TWIN POWER有乜好影。佢地成日去釣具店都望O家啦!



路過當然要入去望望啦!最後買左個大王話之前已經勁想買的JIGGING MASTER肚頂南油用。雖然下個月會去台灣,但到時未必會平過宜家係澳門買,所以就即刻買左喇!



這條就是出名的十月初五日街。



食完又食。大王話今次想黎食魚翅。(但其實我覺得貴又未必好食...)


今日是假期,都話澳門比香港人攪到淪陷左啦!你睇手信街的鋪頭?!好似唔駛錢咁......



大王要食魚翅。見到呢間咁O岩有位就上去囉!結果..........


大王買了貴少少的$80濃湯花膠雞湯翅。



入面的裝修~~



好多人呀!地方都幾狹窄呀!



價值$80!賣相真係唔係太值$80呀!



所以大王就有個咁O既樣.......



價錢牌。我本身以為大王會買$25的小翅客。結果...........衰左喇!就係眼見到咁多料。


濃湯花膠?!平時我媽媽煲的花膠湯正好多啦!


雞煲翅?得一兩條....唉.....頹爆!



唔會再黎啦!呃錢呀!



相反,下次會試下隔離排哂長龍的添發碗仔翅!好似只係$20一碗。衰左都係廿蚊雞。



(待續)


5 則留言:

  1. 香蕉糕好似好好味喎~
    [版主回覆04/10/2010 17:56:00]係呀!個樣真係最吸引...但我又想食雞蛋仔~~~~

    回覆刪除
  2. E+好多人談論緊, 唔好食魚翅喎 條手信街, D人要排隊買手信

    回覆刪除
  3. hi 我都好鐘意去澳門行下食下架 ... 翅客我上年都試過呀 ... ok喎 .....  但你食呢個個樣真係唔多掂咁 ..... 唔 , 澳門家下好多野食質數都下降了

    回覆刪除
  4. 我去左添發呀,CC叫左個豪華翅$35, 都真係有翅呀﹗確實似去飲食既翅﹗

    回覆刪除
  5. 响呢條街, 有間叫"譚家翅", 我上次去食過都OK喎~

    回覆刪除