2010年4月24日 星期六

2010 DAIWA釣具展

今日,星期日一大清早,晨咁早起身和大王食個早餐就出發去位於九展的DAIWA新產品展覽會。


今次,我地有大量飛呀!



和SHIMANO釣具展同一個位置,都是九展的三樓演講廳。



TODAY'S EVENT,由十點到下午四點。



一入場,知道在下午先抽獎就已經無乜興趣行喇!講真,要睇DAIWA產品,平時去各大釣具店仲睇唔夠?睇DAIWA網和CATALOG都有得睇啦!我就為左抽獎O即~~~要下午先有得抽?算啦!我唔會再返黎囉!


上次一入到去就有兒島玲子,我地仲比好多野佢簽名,又有得影相。今次就.........得個悶字。


最多人的地方就是試竿的地方。



簽名會?!人都未黎......(邊有咁早起身呀!)



一些釣魚小物....所以玩「專業」釣魚同影相一樣,都係無底深潭。



釣魚帽...我個人認為SHIMANO的款式新潮和特別得多。



PROVISOR冰箱又真係靚、型和輕D...



場內的廣告板



手套...



 



睇黎,大王對DAIWA竿都無乜興趣。



出南油的大冰箱......屋企邊有位放?!



750MT電攪



試攪中



手持電攪炮架



南油用的重火直攪



大王對電攪情有獨鍾,但本身已經有兩個喇!



大王的FRIEND都買左呢個.....



 



 



 



呢個好似「釣餌師筏會」LOGO的餅仔攪....



唔買都試下啦!



DAIWA新系列LIBERTY CLUB



嘩!好似好耐無見過呢個場面....



FIT魷攪



影黎影去都係攪...攪...同埋攪......好悶....



唔夠一個鐘即閃人....好彩...架車只係泊一個鐘,真係唔值得再比多個鐘泊車費。真係.....無下次喇!HAHA~~


1 則留言:

  1. 其實我從來都未去過這些展覽會, 真係咁差無嘢睇,
    不如睇CATALOG好過.

    回覆刪除