2010年11月15日 星期一

HONEYMOON地點CONFIRMED-- OKINAWA沖繩

這幾個星期都好忙,其中一件事情就是要計劃一下婚後的HONEYMOON地點和初步行程。

其實之前和大王已經有共識是去日本,因為我們之前年年都去日本,東京都去了幾次。上年就去了八日七夜的大阪和歌山甜蜜之旅,自駕遊去了好多地方。

今年就因為要儲下錢,所以擱置了日本之旅。

大王又不太喜歡歐州和澳洲等地,所以我們都不用太煩,因為好簡單,大王好想去日本,而我都好想去,所以就鎖定日本為HONEYMOON地方。

由於大王知道我勁想去沖繩和北海道,所以就決定這兩個地方作為HONEYMOON地點喇!經過一輪考慮之後,我們打算婚後第二天就出發去沖繩,而北海道就會是我們HONEYMOON第二擊,之後先去...HAHA.....

決定了地點就要初步考慮日數,香港快運航空的普通機票最多是逗留七晚。本身好想去沖繩的離島,例如石垣島、西表島和由布島等地方,但乘搭內陸機最平每人來回都要大約HK$1,500,而且去離島起碼要預多3天時間,所以就決定悠悠閒遊沖繩的北、中和南部好了~~~

由於時間關係,我已經在萬福旅行社買了來回機票,現在香港快運去沖繩特價中,平時三千幾的機票,現在只需兩千多就有了............要買的朋友快點去出票喇!好平呀~~~

再加上現在至下年三月底,沖繩的高速道路都不用收費(平時高速公路費都要幾百元),又可以平幾百。哈哈.....

我即將要為大王籌備貼心的七日六夜HONEYMOON沖繩陽光與海灘加釣魚悠閒之旅喇!HAHA......




我還到YAHOO拍賣買了本全新的沖繩旅遊書,原價$88,現在$68還包平郵。抵呀!




http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1125825117

安坐家中就收到本書....好正呀!還有其他地方的旅遊書買的,大家可以留意一下!

不過要等我去完「告別單身」的台中之旅先......因為我今個星期即將會出發去台中玩呀!好緊張呀!

5 則留言:

  1. 嘩,台中+沖繩我都好有興趣呀~~
    一定等你分享呀,咁我唔駛plan都得喇~~wakakaka~~~你做咗精選blog主,真係好有貢獻呢~~
    [版主回覆11/16/2010 15:47:00]哈...我今個星期四至下星期一係台中呀!希望睇到靚靚楓葉啦~~~HAHA...
    我返黎一定POST個行程表比你睇O家~~~~

    回覆刪除
  2. 我都打算去日本honeymood,因為我地都係唔鍾意去歐洲澳洲外國個d人~哈哈!
    [版主回覆11/17/2010 12:24:00]哈哈.....同一類人喎~~
    會去歐洲O既...年紀再大D先~~~HAHA

    回覆刪除
  3. 沖繩陽光與海灘......帶埋我去啦!!!
    [版主回覆11/17/2010 14:16:00]哈哈....但你去完返黎無耐咋喎~~~你D相好靚呀~~好吸引~~~
    我都想第日可以去一次呀

    回覆刪除
  4. 你的機票包酒店的嗎?2千幾蚊係幾日的?

    回覆刪除