2010年11月6日 星期六

落住雨釣魚的辛苦釣行

真係唔好意思....成個月都無寫過呢個BLOG...因為真的太忙了!


昨天同大王去了釣魚,我都唔係成日去,間唔去去下都唔錯。


不過昨天的天氣真的好差,整天都落住雨,係最後兩個鐘先停雨咋!


落住雨釣魚真係好辛苦,同埋無乜心機影相,所以係有史以來影得最少相的一次。


點辛苦都唔夠大王和小信師兄辛苦呀~佢地由頭尾都坐船頭,真係底橫都濕透,希望唔病親啦!


出發前,和大王去「天風釣具店」拎蝦....你睇?!天氣真係好差呀!KEEP住落雨呀!



但一切照舊,我們一行六日先到三門仔食個早餐先。今次釣友有雅比、JIG神、主席、小信師兄、大王和我。



可唔可以快D好天呀?!



出發喇!男子組....


 



上艇...久違了的「星級艇」,今次艇家係阿添。



帶有勁多架生的小信師兄



最慘佢地兩個喇!長時間淋雨~~~無法...你地兩個抵抗力應該係最強...



到達釣點,SET竿先...大王成日要安排埋我個人份,唔緊要...我唯有幫你釣多D魚上黎。



雅比自己一手一腳自己SET架生,叻!



JIG神多次根據不同釣點作多次釣組上的改變....HAHA



艇家阿添....今日D魚唔開口,魚獲不太好。去了幾個不同釣點都沒有太多收獲。



小信師兄可能係最失望,因為找尋不到目標魚-->赤立。



又落雨,又無乜魚中...大家都好靜....我都有時「恰」眼訓..HAHA



我就釣到一條小沙立,都幾靚仔喎~~不過就細條左D...


JIG神釣雞泡...HAHA



今日魚獲不好,反而都有D尾魷釣下.....最後我地放棄釣魚,改為釣大尾魷。


若果一早去釣大尾魷,可能會釣得仲多。



大尾魷,人人有得中。但由於我地目標不是FIT魷,所以SIZE都有不太大。


等下次天氣好D,先再由頭FIT到尾啦~~~再來挑戰一下大SIZE的魷魷。



著埋雨褸,大王好似雨褸怪客呀~~



哈.....由於影得太少相....所以差唔到多行程尾聲。若果天氣好D,我實同大家影中魷相O家~~~



大家都好驚魷魷發惡而亂噴,所以快快收佢地入監倉。



大王今日都KEEP住有得中魷....睇黎佢O既技術都開始穩定左...唔似我咁「符碌」HAHA



呢隻咁細隻,梗係放左佢啦!



總括來說,雖然今日天氣差,無乜魚釣,但原來都有D魷魷中下...不過就唔算多。


希望搵日好天一D可以再釣多D啦~~~


4 則留言:

  1. 你真係好耐冇update啦
    [版主回覆11/17/2010 15:47:00]真係好耐..但其實每一日我都想UPDATE O家..所以日日都好似有D野未做咁

    回覆刪除
  2. 等咗好耐啦! 終於update啦!  天氣唔好所以影響收穫, 都好有魷魷玩吓!
    [版主回覆11/17/2010 15:46:00]係啦..個日天氣真係唔太好...今日大王去左偷釣呀~~~希望有多D收獲啦!
    我太忙喇!少寫左BLOG...希望你地唔好離棄我啦~~~~

    回覆刪除
  3. 遊戲星樂園 - ←點我進入~^^
    美女視訊 聊天 美女視訊 聊天

    回覆刪除
  4. 遊戲 - ←點我進入~^^
    美女視訊 聊天 美女視訊 聊天

    回覆刪除