2010年11月23日 星期二

法國婚紗製成品收貨喇!

真係等到頸都長,期待已久的法國婚紗製成品終於在我台中旅行出發前收貨。


十一月頭,我已經叫大王打電話去FB問下幾時送貨,因為都好驚佢地唔記得通知我收貨,所以就諗住打去問下。


結果,好有緣,諗住打電話去問的時候就收到送貨師傅的電話。他知道我的送貨區域後,就話下星期一先送貨去。對我黎講好耐呢!但我心諗,我同大王都無時間親自去EMAX自取貨品,所以唯有安心等師傳送貨黎啦!


上星期一,放工即飛去大王屋企。等左一陣,師傅送貨黎喇!勁開心呢~~~因為我終於到我收貨喇!再加上,四個月前係FB門市的電腦看過相後就已經唔記得自己揀左乜野相.......




下一篇再介紹我收到的製成品~~~


3 則留言:

  1. 衰鬼...又吊人哋癮......

    回覆刪除
  2. 可唔可以ADD埋我呀?!!
    [版主回覆12/02/2010 16:30:00]已ADDED~~~
    大家多多交流呀

    回覆刪除