2010年11月23日 星期二

又淘姊妹裙,今次要度身訂造!

快D寫返多D BLOG還BLOG債先...


上次係淘寶淘左兩條粉紅色的姊妹裙都非常滿意。但我唔可以一次過訂哂咁多條裙,因為AT LEAST有兩位姊妹係著唔到FREE SIZE的,所以要另覓地方訂造兩條裙。


好辛苦先搵到一間可以自訂顏色和自訂SIZE的商鋪。


 


香檳色點綴亮片 伴娘首選伴娘禮服 顏色自定義!促銷價


http://item.taobao.com/item.htm?id=5107865409



由於我是第一次在淘寶比哂SIZE咁訂造衫,所以真係問左好多次賣家,問到佢最後都有少少發脾氣呢!


同埋,買衫有一個好大問題就係色差問題。因為我要求要粉紅色,但若果佢返黎O既貨O既粉紅色唔同我之前已訂的兩條粉紅色就.....有唔同的粉紅色姊妹裙了!


我多次強調要粉紅色,不要嫩粉,不要蝦粉色,要偏淺的粉紅色。我也問過賣家有沒有色咭對照,他又說沒有,所以宜家唯有希望收到貨的顏色和原本的不要太偏差就好了!!


但這賣家發貨都幾慢,可能因為要訂造,最後要第六天才發貨,結果我去旅行前都收唔到貨。


今日應該收貨喇!到時再同大家分享兩件買到O既訂造姊妹裙的質素如何~~~


1 則留言:

  1. 等你share姊妹裙實物大集合呀哈哈! 好想知質素好唔好
    你呢條既款唔錯呀! 有d閃石好靚
    你之前買個間BF美人網好多款簡又好靚, 可惜無得訂造呢...
    我打算搵一間可以訂做既一次過做哂
    [版主回覆12/02/2010 16:26:00]係呀...無得訂造...不過呢間OK呀..
    我買兩次,佢都肯比我2件包郵...但佢個網話3件先可以包郵O家

    回覆刪除