2010年8月12日 星期四

六週年零一個月紀念日晚餐@寶哥味館

今天又是十二號的日子,同時間是我和大王拍拖六年零一個月的大日子,還有是離真正大日子還剩七個月的日子,真是一個可喜可賀的時間,所以大王少有地安排了食飯的地方。抵讚!


今次去的地方是位於太子西洋菜街218號-220號生發大廈2樓,即是始創中心隔離的紅螞蟻的旁邊樓上。這裡主要是食港式鐵板燒和火鍋,招牌食物是牛肉、立魚湯底和四川麻辣湯底。


這是貼於LIFT內的詳細介紹。醬料每位$8,另加一服務費,任食兩小時。



特級A5和牛拼盤  (成人每位$328)


特選和牛併盤: 和牛肉、和牛粒、牛峰和牛舌  (成人每位$158)


特選海鮮拼盤: 中蝦/螺片、帆立貝、鮮帶子 (成人每位$158)


至尊黑豚拼盤: 日本黑豚、澳黑毛豬、豬扒和肉眼根  (成人每位$158)


四個人只需比3個人價錢。



自選醬料,好少見到有麻醬和芝麻,是SHABU SHABU的主角之一。



嘩!至尊黑豚拼盤: 日本黑豚、澳黑毛豬、豬扒和肉眼根~~賣相吸引!


除了一人一份拼盤之外,還有數十款的火鍋和鐵板燒食物可供選擇。


當然又是燒牛啦!



少見的火鍋食物---醉雞。



特選和牛併盤: 和牛肉、和牛粒、牛峰和牛舌。必食!中間兩塊淺色的叫做牛峰,第一次食到這樣彈牙和爽的牛肉。



每人一份拼盤再送頭盤,今次是三文魚子海哲。



哈哈...又有火鍋,又有鐵板燒,一次滿足哂兩個願望。


我們叫了一個海底椰湯底,真的有好香的海底椰味道,食落會無咁溜。



基本的火鍋/燒烤食物...紅腸、魷魚、腸仔和魚皮餃等。



YUMMY YUMMY燒牛肉配麻醬~~~



掛住影相,突然間發覺我隻碟已經有好多食物喇!牛肉拼盤系列,好味到要ENCORE。



又燒下又滾下又唔錯喎!


要讚一下各店員的服務態度都好好,加水加茶收碟快,自動自覺去SERVE你,呢度服務態度都比較少見。



溫馨提示,請珍惜食品。我和大王今次好乖,可能眼闊肚窄,所以食量不太多。



因為紀念日慶祝關係,破戒食牛。哈哈~~



炸響鈴和炸魚皮。魚皮都幾香脆呀!



海鮮系列有扇貝、象拔蚌、燒魷魚鬚和魭魚片等。



繼續努力(個胃)!



大王還拎了雞和腎,我都不太好這兩樣食物。



店內環境都幾光猛,又有電視睇。多人可以BOOK圓台,圍在一起打邊爐又真係幾WARM,仲要買三送一,買六送二,都幾抵呀!


有DBS/大新信用咭有九折,即免加一。



部份BUFFET BAR



另外還有......



大王還整左個「蔬菜什菇拼盤」,好似平時打邊爐見到人地個D拼盤,但今次係自己拼,當堂高級哂!



我燒燒下兩塊圓圓的雞脾菇,突然間靈感一到。本身諗住砌隻KEROPI 大眼青蛙出黎,點知變成......一個好似哈哈笑模樣的公仔,彷彿與我們一同分享快樂。



食得好飽喇!仲有好多食物無食,例如椰汁糕、楊枝金露和天婦羅等等。


最後當然要食個雪糕BALANCE返D鹹味啦!我要豆腐味和紅荳味雪糕~~~



飲品有酸梅湯和夏枯草可供選擇,若果想飲汽水都只是$12/3枝。


埋單仲送左兩張$70 COUPON下次用,有COUPON又真係幾抵呀!


大家若果想搵個新地方食下燒肉和火鍋放題都可以考慮一下呀!


3 則留言:

  1. 這間係我公司對面咋, 我就未幫襯過啦, 係佢樓下個間第尾牛扒餐廳就食得多啦

    回覆刪除
  2. 小琦~~真係唔經唔覺好快就到妳嘅大日子啦~~~大王好好呀...揾到間咁好食嘅放題...特選和牛併盤好吸引呀...雖然豪哥戒左牛都想叫佢陪我去TRY 吓呀..

    回覆刪除
  3. 時間過得好快, 餘下你們大日子只有7個月, 一切預備好晒未呀?
    好好推薦, 會去試下..

    回覆刪除