2010年6月4日 星期五

第二次釣火箭魷又爆釣

話說上星期,我去了釣人生第一次的火箭魷,即是人家說的鋤墨魚。之前都是跟大王去FIT大尾魷。

成日聽人講去鋤墨魚都鋤唔到,成船人都鋤唔到,可能係睇月份和季節啦!聽聞最近西貢有好多魷仔,周圍都係遊艇鋤魷仔。大家當然把握機遇去玩啦!

上星期去了一次,果然D魷多到跳上艇。我就無寫BLOG喇!大家想睇可以去返安東尼個BLOG回味一下。

http://hk.myblog.yahoo.com/anthonyhung2005/article?mid=4806&prev=4875&next=4731

昨晚,我們見到風細了和雨停了,所以大師兄即興叫我地一齊去玩。

今次參與者有大王、我、 高佬、大師兄和南油艇家安仔。

在早禾坑碼頭出發,真係很喜歡在平日人少少的時候出發在海邊,很少人...好舒服!

 
有個FISHERMAN即將去FISHING~~~



宜家先發現海邊有救生水泡



艇家好準時,戰艇駕到!




 剛剛有師兄在惠東釣得多條大斑返來....




 YEAH!未出發先興奮....心曠神怡。



艇家今次準備好了大量鋤魷魚釣組。




 真係估唔到安仔會同我地一齊去...因為見唔到真人都唔當佢去。好似安東尼話齋,安仔平時玩的係80磅手絲,宜家?!哈哈...真係估佢唔到。


 
大王今次帶左兩次竿去,諗住又用小巨X試下加螢光棒試釣,睇下會唔會釣得多D同埋方便D....結果係.....

個個係我側邊都已經釣到魷上黎,而我釣極都釣唔到,所以我都係用返最傳統個D。

天未黑就開餐先啦!今餐好豐富呀!有大量燒味和滷水食品,再加埋罐啤酒,海風輕輕吹過來,真係人生一大樂事呀!



嘩!辛苦大師兄的安排喇!下次有埋PIZZA真係更加正~~HAHAHA




好豐富..乜都有得食!好過跟遊艇去個D無啖好食啦!HAHA



四位男士等開飯。



YEAH!開餐喇!



雞翼正呀!



加埋罐啤...真係好享受~~




食飽後就要做野喇!我地之前SET的TARGET都好高,所以要比心機釣多D...


安仔的第一魷.....要影張相記低佢先..




大師兄比我用的釣組,我成晚都係咁釣咋!原來最傳統已經最好...



起初在第一個釣點,收獲真係唔係咁滿意,魷仔都唔大隻。之後梗係轉位啦!



安仔問我地有無索帶,所以我地幫佢隻魷魷綁返索帶。哈....好似去南油咁.....大家好似太投入,諗多左好多呀!



安仔的魷魷,一睇就知係你啦!



好攪笑的魷魷~~



安仔研究將釣組加螢光棒。其實我地研究過,魷魷見到螢光棒反而調頭走。




堂堂南油艇佬返回初初入行時做的魚童角色?!此場面真係難得一見,再次知道魚童工作辛苦...



大王隻魷肥嘟嘟,同佢有一脈相成的地方...



魷魷真係唔惹少,好大隻呀!要釣佢上黎,免得佢走甩,真係要快手D先得呀!



睇大師兄個樣就知佢玩得幾投入幾開心啦!乜你唔係會暈船浪咩?!訓練你多兩次就去得南油喇!HAHA



睇佢地件衫就知D魷魷都幾惡O家!釣佢地上黎噴勁多墨...



部份釣獲...有D個筒真係好長。




高柴都密密上魷。



唔夠位放魷魷,連穫蓋都要用到...



安仔釣得單鬚魷仔




艇家幫我地整返味蒜茸炒鮮魷....好香呀!




暫時的釣獲...




我地都拎左好多去炒魷




後來仲整左D白焯鮮魷比安仔試下...




總收獲...正呀!好似仲多過上次咁....




個膠盆都好高身O家!好多呀!膽固醇超標~~~




大家見到咁多收獲都好開心。大師兄釣得好多呀!最開心係佢喇!




分魷都分到手軟~~~




呢兩次釣魷行真係好開心滿足~~~

真的...人生應該要如此享受一下。

















8 則留言:

  1. 我的活動多在室內兼有冷氣進行, 你個D係戶外活動多, 唔怪之得你FIT過我咁多啦
    [版主回覆06/15/2010 12:30:00]甘太...室內外活動我都鍾意O家.....
    有時怕熱都要玩...所以無冷氣都無法喇!

    回覆刪除
  2. 點解你有咁多收穫架????? 我上次成船15人, 釣到3隻咁把咋~~~

    回覆刪除
  3. 來個盆滿砵滿, 真系開心死喇!
    [版主回覆06/15/2010 12:27:00]真係開心死呀!不過都唔好食咁多呀~~~

    回覆刪除
  4. 幾錢一個人呀? 我都想同d朋友去?__?
    [版主回覆06/15/2010 12:27:00]你預百幾蚊一個人啦~~~
    因為呢D艇仔,所以人少少都可以夠人去~~

    回覆刪除
  5. 真係幾多收穫!  我們都未試過找大頭舟出. 要試下先.
    [版主回覆06/15/2010 12:30:00]係呀!大頭艇平D同埋易夠人數出去玩~~~

    回覆刪除
  6. 嘩﹗點解你次次都咁好收穫﹖﹖最後有冇煮晒黎食﹖
    新鮮整實勁yummy啦﹗﹗
    [版主回覆06/15/2010 12:31:00]我地即時整黎食....返屋企都食左好多呀!
    宜家要食返少D先得喇!

    回覆刪除
  7. 可唔可以提供船家資料俾我- -...thx.
    [版主回覆09/21/2010 14:23:00]唔係我BOOK船O家..所以我都唔知呀~~唔好意思

    回覆刪除
  8. hi ~ 小弟路過見到 , 非常有興趣啊!可否提供艇家的資料給小弟呢? 萬分感謝 !

    回覆刪除