2009年7月22日 星期三

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 1 (PART E)

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 1 (PART E)


話說食完120YEN迴轉壽司之後,我地就拖著疲乏的身軀返酒店休息,CHARGE足電聽日有氣有力去神戶玩。


回程中~~~~頭先間迴轉壽司店就係南海通入面。



好快又返到道頓堀,見到大蟹蟹就知啦!



呢條街好多人,入夜之後更多人。兩旁的食店都開得好夜~~~可以落黎食宵夜。



好鍾意呢個拎住桃哈多的叔叔公仔。呢個叔叔好似賊仔樣~~~



好出名食河豚的地方。我就唔敢食喇!



又經過見到暴力熊夾公仔機。



返到酒店~~~~影下今日O既戰利品先。


以下兩本就係YAMAHA買的ELECTONE電子琴書連PROGRAM碟。


我的BLOG歌就係左面韓國DRAMA歌書的第一首MY MEMORY。大王練熟D歌之後,睇黎我的BLOG其中一個FOLDER「大王演奏廳」就會有新UPDATE。哈哈~~期待中...



還有.............13盒白兔牌暉浪丸,有六粒和九粒裝。大王見價錢比香港平好多,大批入貨。哈哈....



我在藥房買的MASK和LOTION。


從左起:豆乳MASK四枚(599YEN),KOSE MASK(399YEN),豆乳全身用LOTION(598YEN)



藥房系列2~~~~


有獅王牙膏(大王用過話好正!)好似只需百幾YEN。


還有CON眼藥水和普通眼藥水都好正。


還有蚊叮虫咬膏、娥羅納英H軟膏和皮膚炎藥膏。今次見到娥羅納英H軟膏最平是398YEN,即HK$32,平過香港好多。




食完戰利品相就食宵夜先。


左邊係日清特濃鹿兒島杯麵和我的CHEESE CURRY杯麵。我地今次旅程晚晚都食宵夜,飽都要食,因為難得有八日係日本就要盡量試多D香港試唔到O既O野!



當然還有飲品啦!我買了GREEN TEA味可口可樂,大王就當然飲啤酒啦!



鹿兒島杯麵入面有好多料呀!



我的CHEESE CURRY杯麵都唔執輸。



大王的宵夜餐~~~HAHAHA



好美味呀!!!



好充實滿足的第一天~~~~


好期待明天的池田即食麵博物館和神戶之旅~~~


 


3 則留言:


  1. 有排用
    [版主回覆07/23/2009 00:07:00]唔會啦!好快用哂O家咋....我估幾個月就用哂喇!

    回覆刪除
  2. 南油必備暉浪丸, 你們買到咁多,
    真係好想去日本行吓!!
    上星期因颱風關係去不成南油要等到9月才有得去!
    [版主回覆07/27/2009 00:33:00]大王剛剛從南油回來~~~好似話下個月又有得去
    我都想快D又可以去日本玩呀!

    回覆刪除
  3. 你排得好正,間藥廠要搵你買廣告.
    [版主回覆07/27/2009 00:33:00]無錯!哈哈....
    不過都要隻藥本身有用,我地先買咁多.....

    回覆刪除