2009年7月1日 星期三

七一西貢BOAT GAME曬到融O左

YEAH!好似好耐未BOAT GAME喇! 一早約好發記與大王,三人行又出發喇!


今日天氣又係非常好,所以曬到熱到融O左~~~


八點幾的西貢~~~幻想得到好快會變燒豬,不過當然曬好過落雨啦!



大王為大家的攪裝飾,加了張いか貼紙。



DADDY與囡囡



大王的TWIN POWER都有~~



先去艇家的排拎撈箕,狗狗伸懶腰。



好高傲的樣子



我的「慘」色CROCS昨天才到CROCS OUTLET買,好抵~~~只需$128。大王的是之前在CROCS專門店買....


原來著CROCS去BOAT GAME係咁舒服。起初諗住著磯鞋換膠底,大王話會熱到抽筋,所以之前堅持唔買CROCS的我都走O左去OUTLET買返對。結果,當然覺得是值得的,很涼快,而且又不會直接曬到對腳。GOOD!



大王FIT魷中~~~



我都好比心機。不過真係太曬,所以冇乜心機影相~~~



大王都熱到坐係度FIT



今日去左好多地方,試O左好多釣場。而且,今日魷魷活性低,而且SIZE比較細。今日可以係唔同釣場練習不同fit魷方法。我地仲出到好遠,去埋下面的飯甑和附近的浪茄,因為MORI係釣友無限都出過篇POST話係呢個地方釣到過隻45CM大尾魷。



下次會再黎呢個地方。



嘩!西貢都有好完整的六角柱群O家!



今日魷魷SIZE都唔係太大,下面這隻算是今次釣行中最大的魷魷。我相信應該有27-28CM吧!好開心呀!原來有size大少少O既魷O家...


我係呢個位不斷中,好好玩!



大王都中魷呀!



玩玩下仲釣到火箭魷~~~



你咁細隻就唔好食我隻大蝦啦!點吞落肚呀!



返到西貢,好多遊艇在西貢碼頭排隊讓客上岸,場面狀觀~~~



今日雖然好曬,但釣獲都蠻滿意。期待有大少少SIZE的大尾魷。


去完日本返黎,再同你地玩過~~~


7 則留言:

  1. 今日真係好............熱~~,我今日fitfit下有一個感想.....其實我地去fit魷或者釣魚都唔一定要一d好Pro  o既架生去玩,只要玩得開心,同一些玩得埋的朋友去玩,都係一件非常好o既事!.....好懷念亞Tim個支$30蚊o既杆....
    [版主回覆07/02/2009 21:48:00]無錯!
    今日有種好特別感覺就係...前所未有咁free,咁開心!
    因為發記同大王都係好o岩玩o既人呀!唔駛驚比左錢出去,又要抽籤同d唔鍾意o既人玩,為乜呢?!
    pro o既架生同佢o既價錢成正比。點解d人要買咁pro(貴)架生?就好似有d女子會買LV袋咁...為的是得到虛榮感。即係O個D人話龜都要龜嬴你...好白痴!因為佢地心靈上有D缺憾,好勝心過強,某程度尋求自我安慰。多餘啦!

    回覆刪除
  2. 你哋唔暈架咩 禾實暈陀陀啫
    [版主回覆07/02/2009 21:39:00]今日唔暈佗佗呀!
    若果暈,可以去d靜水d o既地方。
    不過,有時令你暈佗佗的地方先釣到魷魷o家

    回覆刪除
  3. D魷仔好靚呀
    我都買咗對 $128 嘅Crocs 著去落艇真係好正。著去南油我兩日都無除過
    講到餌X會果單嘢
    釣魚嘅嘢鐘意咪一齊玩囉 唔使就呢個就果個。
    如果佢地係私人組織就一定等埋,但會就唔等得。
    會要有制度、有系統、有法規,乜佢地無規章???
    佢地咁做係保護自已老友而傷害咗個會,叫佢地讀下管理學先啦!
    不過佢地唔會明嫁啦。
    [版主回覆07/02/2009 22:05:00]係呀!CROCS鞋好正...遲D幫媽咪買返對~~~
    餌X會只係一個求其幾個人集合而成的會,大家都唔駛睇得咁重要。我認為呢個唔係一個專業的會,因為個D所謂制度和法規都係為定而定出黎。實質係睇「人」黎執行。
    簡單黎講,只係一個沽名釣譽的會,實質係自己同自己玩。讀管理學?!哈哈...有文化O既人都唔會做O野唔經大腦啦!

    回覆刪除
  4. HI! 7月1 我都在西貢fit 魷, 不過真的熱到想死, 我們只在磯石fit 2個鐘便走, 因太熱和太多人玩滑水. 同時唔知點解近來D魷魚比較細, 都是船FIT 比較有保證D.
     我覺得大王講得非常對, 只要合得來朋友在一起玩什麼都一樣開心愉快, 大家都是付出真心來玩, 不是哂身家, 唔一定要PRO.
    [版主回覆07/02/2009 22:10:00]你都係西貢FIT魷? 天氣熱的時候就真係BOAT GAME會好D,有時D海風吹過黎可以暫時降一降溫。
    我地都去過附近有人潛水的地方FIT,D魷魷走哂~~
    PRO即不是釣技的PRO,只是架生的貴又有乜野用?
    即係個D都未出過南油,即將去第一次就買哂最貴的竿,最貴的攪等架生一樣。好好笑~~~釣唔到就仲好笑...

    回覆刪除
  5. 吞拿大王, 屎啦, 禾有個LV袋同銀包喎, 咁......即係點呀

    回覆刪除
  6. 敢即係:Pro  lo!~~~~~

    回覆刪除
  7. HI: 請教下你CROCS OUTLET係邊呀? 等我買返對出南油威威先!
     
    [版主回覆07/21/2009 23:52:00]係九龍城廣場呀!
    $128一對,買三對送一對...快D去買啦!

    回覆刪除