2009年7月20日 星期一

阪神和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 1 (PART C)

阪神和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 1 (PART C)


因為香港寬頻網絡問題,以致我上載不到照片寫BLOG。好,現在繼續分享我的大阪之旅。


話說三點幾去到難波VISTA GRANDE HOTEL,放低行李休息一會就正式出去玩喇!


得返半日時間,當然唔好去得太遠啦!所以選了去難波和心齋橋行街街。


由於朝早冇乜點食過AI的早餐,所以好肚餓。首先,當然要去搵食先啦!


行返去道頓堀,見到金龍拉麵。之前O黎大阪的時候食過,覺得味道沒有特別,所以叫大王不要試。


最後,去了金龍拉麵旁的「四天王拉麵」。


入錢買麵食~~~可以睇到哂有乜野食~~~~先入錢,後選擇食物,最後拎一拎找錢位就得喇!



拉麵600YEN,味噌拉麵750YEN,玉子拉麵700YEN,义燒拉麵900YEN。



我們叫了一碗醬油味和一碗味噌味拉麵。



店內環境~~~但我想講,呢度好似冇冷氣咁....未食已經「標」汗...



嘩!賣相不錯!攪到好似更加肚餓咁~~~~這是我選的醬油味拉麵,比味噌味較清一點。麵條軟度適中,有口感。食拉麵真的要食地道的。香港,真的食不到呀!



大王選的味噌拉麵。大王一飲湯就不斷話正喇!係咪冇介紹錯呢?!




我們還叫了一客餃子,皮薄而且微脆,香口之餘又充滿肉汁。正呀!



四天王拉麵對面就是「赤鬼」---大阪名物章魚燒,成日都大排長龍。



行前少少就有出名的かに道樂,食蟹的專門店。門內有500YEN的炭燒蟹腳。旁邊還有外賣的涷蟹,最便宜的一盒要3,675YEN。由於剛食完麵,所以諗住遲D先黎食蟹。



這間鋪頭有幾層高~~~~



在戎橋上望出去的景色,很少見的好天!這裡也是大阪周遊PASS包的TONBORI遊船的地方。


很高而且有小型摩天輪的那一座就是「激安之殿堂」,專買平O野!(不過款式過時~~哈哈)



周圍行街街見到一食店門外有缸魚魚,有魔鬼魚呀!



今次大阪之行,經過很多商鋪都見到大特價。這是之前去咁多次日本都未見過。不知是經濟不好,還是七月的關係,因為日本出名是在每年一月和七月也有各式各樣的大減價。


這家OUTLET都做緊特價。



星期六的心齋橋特別多人。



經過YAMAHA,我們的大王當然會入去睇睇啦!


去搵ELECTONE Stagea的歌書。我地目標係搵電子琴歌書連已經SET好了 PROGRAM的碟,這裡的數量是香港的十倍,好齊全,每一個grade都有好多, 大部分都係2000~2500yen左右......


大王專心揀書中~~~



上次在日本YAMAHA買電子琴書係三年前的東京銀座。今次我地都買左兩本,盡慶而歸。



門外擺放住的新款小提琴,專登影比細妹睇。一個SILENT VIOLIN要118,650YEN。哈哈...睇黎細妹要買返個,因為我地長期係屋企受到小提琴嘈音的騷擾。



我只可以用「無窮無盡」黎形容心齋橋,行極都行唔完~~~



經過很多書都有介紹的AFTERNOON TEA,入去睇睇CAKE。


WAH~~~賣相好吸引呀!273YEN一件都幾貴,即差不多HK$20。



山長水遠黎到,想食就食,唔好理價錢喇!哈哈..急不及待夾了一個留返今晚做宵夜。



這是個人氣NO.3



還有人氣NO.2,我都見到有唔少人買。



有時間可以坐低食件CAKE飲杯咖啡。



不久,經過AGNIS B,當然要入去啦!果然,真係有D款做得特價。



試一試先~~~又唔錯喎!本身要萬幾YEN,宜家只需八千幾YEN。


今日無買,諗住睇下仲有冇多D款先~~~



大熱天時好口乾,所以去左對面買綠茶飲。150YEN一杯仔。原來係甜甜地O家...


由於我地成日飲開一枝枝的綠茶,飲慣了有茶味,但這卻是冰涷的甜味,好像怪怪的。



好可愛的MY MELODY夾公仔機。今次要忍手唔好玩夾公仔,因為之前實在夾得太多,屋企已經攪到無位放,所以今次決心不夾公仔。



返去之前行程


5 則留言:

  1. 之後有冇去かに道樂呀. 上次我試過好正. 特別係蟹壽司
    [版主回覆07/21/2009 15:49:00]我地之後有一晚去左食,試左個set
    不過好似冇蟹壽司呀

    回覆刪除
  2. 外賣最平係3650yen,不如上去食埋比人服侍埋都係3990yen,不過蟹就緊係少d啦!
    [版主回覆07/21/2009 15:50:00]係呀!不過我幾年前去大阪個次買外賣涷蟹返酒店食,三千幾yen都有幾多份量...兩個女仔食到飽飽....同埋好好味呀!
    不過今次食就有d失望

    回覆刪除
  3. 好正! 有無釣具店既分享?
    [版主回覆07/21/2009 23:50:00]哈哈...我地DAY 5會去FISHING 8, DAY7都會去一間..
    你可以暫時去魚樂網的魚樂台睇下大王放左少少FISHING 8 O既相出黎~~~HAHA
    多謝支持呀!

    回覆刪除
  4. 我已經睇左了!hehe!!
    係喎....仲係講緊day 1....要慢慢追!

    回覆刪除
  5. melody 呀......  早知叫你帮我夾隻啦
    [版主回覆09/10/2009 16:50:00]哈哈..原來你鍾意MELODY~~~好大隻呀!紅紅的耳朵~~~

    回覆刪除