2009年4月21日 星期二

TEA BUFFET@紅磡都會海逸酒店

復活節假期入面已經吃了一個LUNCH BUFFET和TEA BUFFET。


幾日之後的星期六,我和大王又去了食TEA BUFFET。經過一輪資料搜集之後,最後打算試一試紅磡都會海逸酒店的TEA BUFFET。價錢$188加一,HSBC 或COMPASS VISA CARD有九折,即每位$188。包三小時代客泊車,所以又免了泊車費。


原來真係一分錢一分貨,比多幾十元就有多些選擇。


熟食方面...炭燒豬頸肉和沙嗲串燒味道都好突出。



意粉方面,食完之後就會有新味道。



好彈牙和好香的豬頸肉,再加上秘制醬汁。



不得不試的沙嗲串燒~~~



我必食的沙律,款式不算多~~~最基本的也有~~~



以下是自助餐的供應時間和訂座電話。記住要訂座呀!因為真係會冇位O家~~



拉麵和自選配料~~



壽司款式不多,味道一般。



碗仔翅~~哈哈...當然唔好同酒樓比啦!



菠菜意大利粉~~~



我鍾意呢個煙斗粉...好多汁好香~~~



當然有PIZZA啦...呢個PIZZA同我前幾日係和民食的味道幾相似



杏汁燕窩~~~當飲杏汁啦~~~



我鍾意呢個炒墨魚汁肉醬意粉~~~



法式田螺酥~~~



當然有我地至愛的HAAGEN DAZA六款不同口味雪糕~~~



配雪糕的醬料



呢個係可以自己整杯冰出黎...例如紅荳冰..椰汁冰等等



朱古力噴泉都有好多不同種類食物選擇



茶餅~~~



大王出去影返黎O既情況..


沙律部~~~~



呢度做緊呢隻公仔的FIGURE買賣~~~



嘩~~~梳乎厘呀~~~正呀~~~



HOMEMADE西餅~~~呢度O既窩夫好好好好好味~~~好香~~



SUSHI部~~~普通啦!



DESSERT時間開始喇!


GOOD~~~



我只選了有興趣的來吃~~



好CREAMY的藍莓CHEESECAKE



士多啤莉木槺布甸~~~~



蛋撻~~~



大王示範最新食法....窩夫雪糕...首先將窩夫CUT開四份



另外,準備自己喜愛的雪糕



將雪糕放在窩夫上



夾起來就成!窩夫的牛油香加雪糕的美味合起來,味道真的無得頂!



梳乎厘真係好梳乎SOFT呀~~~哈哈



必試~~



這是我炮制的藍梅PANCAKE~~~買相不錯吧!哈哈~~



大王給我炮制的紅豆綠茶雪糕~~~~好好味呀!



大家都快D去試下啦!


5 則留言:

  1. 幾值得去咁喎
    [版主回覆04/23/2009 00:05:00]哈~~~我覺得OK O家...不過記得BOOK位..WALK IN未必有位

    回覆刪除
  2. 真係好多野食喎.......好正呀
    [版主回覆04/23/2009 00:05:00]係呀~~好多野食...一分錢一分貨....
    萬豪仲貴D,所以會仲多野食

    回覆刪除
  3. 藍梅芝士蛋糕, 我鐘意, 但見個舊蟹子壽司塊紫菜好頽吓咁喎
    [版主回覆04/23/2009 00:07:00]其實呢度TEA BUFFET O既SUSHI我都唔太建議食...HAHA

    回覆刪除
  4. 哎呀...我今晚無食飯呀, 而家見到有咁多嘢食, 好肚餓呀!
    [版主回覆04/23/2009 00:07:00]叫你今晚一齊食飯又唔黎...
    我地去食火鍋呀...快D睇新個篇BLOG啦~~~HAHA

    回覆刪除
  5. 你噤細粒,點可以食到噤多野呀!  係woo大皇無底線嫁woo...
    [版主回覆05/17/2009 23:38:00]哈哈~~~錯喇!
    其實上面O既相大部份都係我食O家!係咪好驚呢~~

    回覆刪除