2009年4月18日 星期六

2009 南油之旅 PART THREE

好...繼續餘下來的南油之旅2009 PART THREE先....


基本上今次的旅程只停一個油井,沒有轉過位,而且幸運地沒有拖砵出現過~~~


小信師兄係船頂又釣到條煙仔...勁!睇佢身水身汗就知係JIG中啦!



APPLE叔支竿有野攪...睇佢不斷出絲,D聲好恐怖....支竿又就快飲水...


後來,條魚應該入左樁,最後繼絲收場,但已經過足手癮。



好近油井



電攪沉底有班班



最興奮就係差不多上水的一刻,因為唔知抽唔抽中獎,抽中獎又唔知係大獎定細獎。



藍藍的海水和藍藍的天



一大堆石馬頭係180M的海底...上到黎中哂壓....


被魚童險些鍊死的石馬頭...哈哈



顏色都幾靚....唔好睇佢樣衰衰,後來返屋企蒸黎食原來D肉好滑



大肚叔叔的雞魚..



除左釣魚之外,仲可以享受咁壯觀的油井奇景~~~正~~



藍藍的海和藍藍的電攪



哈哈...52M



雞魚仔~~~已經唔記得係邊個釣...


總之和同大王都係不斷用電攪沈底釣雞魚同石馬頭....



長毛哥哥枝竿飲哂水



呢個都係叫老麥~~



林哥唔係餌,而係係個180M的大海釣上黎O既....真係呢....



雨褸怪客...好驚呀~~~(後面打石湖~~)



yeah...I LOVE THIS PIC....



ALEX哥哥釣得肥雞魚



呢個唔係魚童,而係沖完涼O既ALEX拎個撈箕去撈鶴針....哈哈....成功撈得一條...



乜野黎O家....原來釣條喉上黎...有冇攪錯呀!



由於夜晚起風,仲起得好快,所以我地都開始回程返香港。沖完涼之後,我自己都好暈,所以好快就訓覺喇!後來醒返O既時候己經訓唔返。


因為出面好大風好大浪,我由船的左邊碌到船的右邊,自己訓返平,又再碌返係左邊,所以突然間好想嘔。


不過,六七點度,想去廁所,所以起左身想出去廁所。


出到房門,我都未扶實,架船已經側埋係右邊,所以成個人碌左去右邊扒左係度。想起身,個人已經又滾左去船的左邊,旁邊仲跌左D野落黎打爛左,險些兒就打左落黎我個頭度,咁就命都冇....


呢個時候,大王先出黎睇下我乜野事....一邊手瘀哂.......


總之,返黎O既時候大風大浪得好恐怖,佢地話應該有六級風,仲要係吹側風,所以架船吹到側哂。恐怖得我好驚返唔到屋企....


但見其他人好似驚都冇驚過,繼續大覺訓,所以我都叫自己去訓返覺,唔好諗咁多...


一點多先返到香港~~~


總魚獲~~~雞魚和石馬頭



雞雞



與部份魚獲合照~~



大王與泥黃



每年只去一次南油的我,已經完成今年的南油之旅喇~~~~


祝大王其後每次的南油釣行都爆釣回來啦!


4 則留言:

  1. 終於見到靚女啦
    [版主回覆04/21/2009 22:27:00]甘太..唔好玩啦...
    你咁講會趕客O家...HAHA

    回覆刪除
  2. 去 一次 咁少..... 哈哈 ~!!    驚咗.....??
    [版主回覆04/21/2009 22:27:00]哈哈....一年一次就夠喇!
    去得多就悶喇~~~~HAHA...要時刻保持新鮮感先得O家

    回覆刪除
  3. 嘩,琦琦呢次旅程認真驚險﹗妳真係好勇敢﹗不過見到妳D靚相同埋個「堆」魚獲,我好相信辛苦有回報既﹗
    [版主回覆04/21/2009 22:31:00]返黎個時就係好驚險...
    哈哈...我地D魚獲唔多呀!好少咋....不過我已經釣得比上次多...HAHA

    回覆刪除
  4. HI 你好呀!
    幾好魚啵! 又有石馬頭。
    [版主回覆06/08/2009 23:44:00]係呀...魚獲一般...但好過我上年去喇~~

    回覆刪除