2009年4月8日 星期三

2009 南油之旅 PART ONE

哈哈..上星期日去了2009年的第一個南油旅程。由於今次是我的大王籌備是次旅程,所以我必定是其中一位參加者。


知道大王為了這個南油旅程安排了很多東西,果然厲害。


大家都知道南油出發與否也是取決於天氣,就是三月份的天氣時常很不穩定,所以到這個三月尾才等到順利出發。


今次我們是經「天風釣具店」包船出南油。


星期五的晚上,九點在觀塘公眾碼頭集合~~~


我、大王、老JACK、小信師兄、APPLE叔和ALEX的釣具如下...好多架生呀!



部份船員合照~~



今次旅程的船...



小信師兄偷懶~~~你睇大王幾落力呢?



出發喇!心情好緊張~~~唔知出到去會唔會暈船浪呢?


今晚好大霧..連夜景都睇得唔清楚.....我唔鍾意咁O既天氣呀!



JACKY和ALEX安裝炮架中~~~



大王好忙...又要安裝自己的架生,又要幫助左右兩邊的師兄們..辛苦了!



魚童先生積極幫忙....抵讚..



小信師兄攪乜咁開心?!



我都唔知佢地做乜~~都冇乜興趣鑽研點裝炮架



小信師兄的公事包....又幾型喎!



安裝好炮架後~~大家埋黎睇埋黎食...燒夜啦~~~



我地就係咁訓係一格格的床度....好驚有小強..



訓到朝早六點多,大王已經的生理時鐘已經叫左佢起身。原來,我地見到日出之餘,到達第一個油井喇!



我都快D起身刷牙洗臉準備一下先~~~~


點知....個艇家話泊唔到埋井,我地就係毫無通知之下,原來架船無聲無息去第二個油井。但此時,我地要再等多兩個鐘轉井先有得開始釣。


因為都已經起左身,唯有整理下D釣具,食下早餐,都唔想再訓返喇~~


小信師兄想除褲?哈哈



大王從未如此型過~~~哈哈..



我喜歡大王這盒「顏色筆」~~~好靚呀!



小信師兄去返工?



大王做緊乜?就係為我沖杯麵~~~YEAH~~~



(待續~~)


1 則留言:

  1. 真係等到我頸都長埋呢 , 幾時到戲肉呀
    [版主回覆04/08/2009 22:08:00]哈哈...因為之前唔知點解UPLOAD唔到相寫BLOG...所以遲左先寫...我會快快寫完佢....多謝支持...

    回覆刪除