2011年7月19日 星期二

北海道牧場牛乳專門店的甜品自助餐

又update一下個blog先~~~


早幾個星期,細佬女友就邀請我們去北海道牧場牛乳專門店食dessert buffet。這是她從團購網買回來的coupon,原價dessert buffet要$188,團購價就是$88一位。我這個愛食的人當然要試下啦!


由於是團購coupon,所以當然會有一些時間上的限制。我們選擇了一個星期六的早上12:00-13:30當作午餐。


起初得好少店員返工,所以都好似沒有人理會,只給了menu就行走了!我們當然把握有限時間去食最多東西啦!


帶大家看看餐牌先.....


所有餐牌上的食品都是任叫的,只要食得落就可以叫....


以下是牧場牛乳cheesecake的選擇,有很多味道揀呀!



另外還有北海道牛乳mousse和milk pudding~~~



估不到還有定食,上面是甜味的牧場定食,可以自選醬汁和雪糕味道。下面就是鹹味定食,有火腿、煙肉、芝士腸和漢堡扒。每個set都價值$35。



我們來了沙田新城市廣場三期這間店。



甜品任食任飲個半小時,原價$188, 以下是時間選擇。



還有牛乳奶涷、牛奶mousse和牛乳刨冰。



嘩~~~我好想試下手工銅鑼燒呀!有時見city super那些好細件都好貴...我當然要食返夠本啦!



還有這個牛乳玉子加酥皮都是好特別的一個甜品~~~



原來menu內都好多選擇,有北海道戀人多士、牛乳甜湯、牛乳秋色寒天和自選甘味盛合......



在ABC各選一款=$49,食返兩次都回本。



大王至愛霜淇淋....



鹹味定食~~~



 




甜味定食,主要是選雪糕和醬汁,這樣$35就好像不太值得...



大王勁鍾意這個牛乳刨冰,冰超涷,雪糕軟而且滑。



 



好享受~~



北海道戀人士多啤利多士,除了賣相有點浪漫感覺外,都不覺得太特別。



ABC餐



芒果銅鑼燒~~~原來我最鍾意食這裡的銅鑼燒,熱騰騰和香嘖嘖的皮加CREAM、鮮果和雪糕真的好MATCH呀!



弟弟order的dessert combo...



 




鹹味定食,有一件漢堡扒,感覺怪怪的...



yeah!我最like的綠茶紅豆丸子銅鑼燒~~~yummy yummy



士多啤莉銅鑼燒



又是我的選擇,因為我喜愛綠茶味。這是宇冶金時寒天...



北海道牛乳芒果刨冰



 



北海道牛乳宇冶金時刨冰



北海道牛乳士多啤莉刨冰



北海道牛乳玉子芝麻味加酥皮...yummy yummy



總括來說,不是每一樣甜品都好味,但以$88任食個半鐘buffet來說已經算超值。我個人推介銅鑼燒、酥皮玉子和刨冰。


 


地址: 沙田正街18號新城市廣場第三期1樓199A舖


4 則留言:

  1. 嘩,肥屎我咩,咪攪
    你就有大把本錢食
    [版主回覆07/20/2011 16:42:00]甘太,我都無本錢呀!
    我食完無得食晚餐o家...haha

    回覆刪除
  2. 起初對呢間甜品幾有期待ge心~但到過現場後就覺得環境~生氣同服務都好似差咁dd~最後都無試~看罷以上照片~覺得銅鑼燒頗為可取~有機會一試~
    [版主回覆07/20/2011 16:42:00]我就無乜留意佢o既環境,不過就覺得唔係樣樣都好食~~~
    無錯!銅鑼燒ok...刨冰就一時時,後來叫個d刨冰d冰都溶溶地....

    回覆刪除
  3. 多謝推介!
    [版主回覆07/20/2011 16:41:00]我推介銅鑼燒~~
    佢唔係樣樣都好食o家

    回覆刪除
  4. 實在太吸引.....甜品放題. 好想即刻去食!
    [版主回覆07/20/2011 16:40:00]哈...唔係樣樣都好食呀!
    不過食返幾樣就回本都ok呀!

    回覆刪除