2010年9月26日 星期日

「墨」當勞「漢堡包」日

昨天,又可以和大王出海享受藍天與白雲,雖然要早起身,我都沒有怨言呢!


問了爸爸借車,大王過來我家樓下接完我再出發到將軍澳接JIG神華仔,因為今日是我們三人的西貢釣行。


先在將軍澳食個醒晨早餐先..



去到早禾坑碼頭只是八點半,艇家已經到達。


有爸爸的七人車真的很正,可以放好多架生~~~



今日天氣好好呀!有些少涼風吹過來,精神爽利!



YEAH!準備出發~~



今次還有JIG神華仔同行,我間唔中跟大王去釣魚真的認識很多釣友呢!



大王與艇家鄭伯商討今日的目標和策略...



先上魚排SET竿,魚排景色幽美,靜靜的坐在這裡釣魚仔和BBQ都唔錯呀!



今次我們的戰艇...未出戰前還很乾淨!



JIG神的秘密兵器...集合了很多各種的假餌



好齊整....大王把弄JIG神兵器中..



我鍾意呢張相...影到陽光反射的海浪表面...



JIG神不時轉換釣法....真的很專業呀!



好似好少同大王合照,所以黎個合照先。


我又是包到見唔到陽光.....



這架漁農署的艇同我地影相,所以我又影返佢先。



本身今日目標是拖鮫魚,結果拖左兩個鐘都無生物,真的釣到「恰眼訓」。


兩個鐘後又大王的一條小鮫魚令我們重新振作。



JIG神與大王釣得的小鮫魚合照。由於我們相信鮫魚群已經遠離香港,所以確認已經無鮫魚的生命跡象。HAHA......



大王再來一個姜太公釣法-->閉目養神中......



JIG神: D鮫魚同煙仔去哂邊呀?



艇家好眼,見到有群魚仔升水,好似有大魚追魚仔食....點知佢地一放餌落去就嚇走哂D魚...



結果,下半場,我們打算釣魚仔啦!



大王又再用小巨LIN作戰....



一到釣點,艇家話下面好多針墨.....


我就用手絲釣到幾條魚用裝烏絲斑仔,一放生餌落去就有魚食。另一邊的大王和艇家就釣到針墨。


大王釣得第一隻漢堡包.....艇家鄭伯不斷上墨,有時就甩口,有時差不多上到水面就甩了口。原來針墨都唔係易釣呀!



邪的針墨眼神.....



釣到沒有了墨和魚仔釣,我們就轉位。轉位後釣果一樣,有大量漢堡包和魚仔。曾經何時更有估計釣一斤重的魚過來搶食,不過就釣不到。


大量針墨上水......大王與巨型漢堡包......



鄭伯用手絲姣蝦都不斷中,有好幾次給惡針墨攪成咁..........鄭伯、我和JIG神都無一倖免。



中場休息,享用一個鱆魚肉餅飯..



大王都食個飯,食完先有氣力同墨仔鬥過。



JIG神...好似傾緊單大生意咁喎~~HAHA



鄭伯爭分奪秒的釣針墨....



今日天色真係一絕呀!



大家都後悔點解唔早D釣魚同埋釣魚同針墨.....



我都釣到幾隻漢堡包針墨,還有幾隻在上水時甩口,甩口個D都好大隻O家!


有D仲引到上水面呀!好似釣魷魷咁....


去到四點幾,大王話呢個時間係魷魷的出沒時間。於是我轉了釣法,輕輕FIT慢慢拖...噢......我FEEL到有野拉絲呀!我知道呢個感覺唔係針墨....之後一抽...快收回來。


久違了的感覺呀!我終於尋回FIT魷的感覺喇!之後放多兩次落水,用同一釣法,再次釣到。3 HIT 3 GET~~~我懷疑當時海底有一大堆大尾魷...HAHA....不過時間關係,所以就回程喇!



墨跡斑斑...成架船和成個人由頭到尾都係墨........



大戰過後.............



好滿足好開心的釣行。今次總共有48隻針墨,通常SIZE都幾大,還有3隻大尾魷,另外還有幾條食用裝斑仔。



所以我地總括今日係「墨」當勞「漢堡包」釣行....HAHA...針墨滿載而歸~~~YEAH!


3 則留言:

  1. 我想問, 若你想去廁所, 點去
    [版主回覆10/09/2010 00:22:00]女仔無得去廁所...唯有唔好咁多水....夏天熱可以排汗出黎都唔駛去廁所O既....
    不過若果要開大就麻煩喇!

    回覆刪除
  2. 收穫好好呀, 我近來都係釣咗好多漢堡包"仔"!!!
    [版主回覆10/09/2010 00:22:00]係呀!成海都係...一放落去就係漢堡包..

    回覆刪除
  3. 好羨慕你有一斑FRIEND同你出海釣魚, 我的朋友就沒一個鐘意釣魚的, 睇到我得個恨字!
    我想問下你艇家的電話同價錢?
    [版主回覆10/16/2010 00:17:00]其實我都係跟男友去釣,而佢又有一大班釣友....HAHA....
    我都無艇家電話O家..我跟住去咋~~

    回覆刪除